تدریس خصوصی ریاضیات و دروس تخصصی مهندسی توسط دکتر رضا عباسی

تدریس خصوصی ریاضیات و دروس تخصصی مهندسی توسط دکتر رضا عباسی
گروه مدرسین پایتخت
مدیریت دکتر رضا عباسی
09906166383
tadriss.ir
کانال تلگرام:
https://t.me/riazi_abbasi
ویدئوهای آموزش رایگان:
https://www.namasha.com/tadriss

تدریس ریاضیات کنکور کارشناسی ارشد
تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک کلیه مقاطع
کلاس های آمادگی کنکور سراسری
کلاس های آمادگی دبیرستان نمونه دولتی
کلاس های آمادگی جهت امتحانات دانشگاه
کلاس های آمادگی جهت امتحانات مدارس

ریاضیات کنکور کاردانی کلیه رشته ها
ریاضیات کنکورکاردانی به کارشناسی
ریاضیات کنکور سراسری ریاضی
ریاضیات کنکور سراسری تجربی
ریاضیات کنکور سراسری انسانی

انجام پروژه های دانشگاهی
دروس تخصصی رشته مهندسی مکانیک
دروس تخصصی رشته مهندسی برق
دروس تخصصی رشته مهندسی عمران
ریاضی عمومی یک
ریاضی عمومی دو
معادلات دیفرانسیل
محاسبات عددی
ریاضیات مهندسی
فیزیک یک
ترمودینامیک
انتقال حرارت
سیالات
دینامیک
استاتیک (ایستایی)
ارتعاشات مکانیکی
مقاومت مصالح
تهویه مطبوع
بایگانی
نویسندگان

وقتی از چرچیل تقاضا شد که رهبری جبهه­ های جنگ بریتانیا را به عهده بگیرد، اظهار داشت که در تمام عمر، خود را برای چنین ساعتی آماده کرده است. با این قیاس ما نیز با تمرین تمام عادت ­های دیگر، خود را برای عادت 6 آماده کرده ایم. اگر با نظری ژرف و عمیق به مفهوم نیروی جمعی یا روحیه تیمی بنگریم، در می ­یابیم که این مضمون در برگیرنده عالی ­ترین جنبه­ های زندگی است. تجلی همه عادت­ ها و آزمونی راستین از آن هاست.

نیروی جمعی چیست؟ در ساده­ ترین توصیف ممکن می ­توان گفت که برآیند نیروی جمعی از جمع تک ­تک نیروها بیشتر است. بدین مفهوم که رابطه اجزاء با یکدیگر جزئی جداگانه تلقی می­ شود.این جزء نیرو بخش­ترین، متحد ترین، سریعترین و پر هیجان ترین اجزاءاست.

با فرارسیدن تعطیلات، فردی تصمیم می­ گیرد که اعضای خانواده­اش را برای ماهی­ گیری و پیک­نیک به کنار دریاچه­ ای ببرد. او برای این برنامه اهمیت خاصی قایل است و در تمام سال برای چنین روزهایی نقشه کشیده است. او پیشاپیش ویلایی در کنار دریاچه رزرو کرده و قایقی را هم به اجاره درآورده است بچه­ ها هم با شور و هیجان وصف ناپذیری در انتظار گذراندن این اوقات فراموش ناشدنی هستند.

از سوی دیگر همسر او می­ خواهد با استفاده از تعطیلات از مادر بیمارش که 250 مایل از آنها دور است عیادت کند او در طول سال برای دیدار مادرش فرصت زیادی ندارد و مصصم است تحت هر شرایطی روزهای تعطیل را به این کار اختصاص دهد.

تفاوت نقطه نظرات بین زن وشوهر ممکن است که برخورد تلخ و ناخوشایندی منجر شود؛ اما شوهر تمنای همسر را برای ماندن در کنار مادر عمیقاً احساس می­ کند، زن هم خواهش شوهر را برای فراغت از کار و مشغله روزانه و آفریدن تجربه تازه برای بچه­ ها دقیقاً درک می­ کند. از اینرو آنان به جای اینکه در برابر یگدیگر صف آرایی کنند، در کنارهم به مسئله می­ نگرند، نیازهای یگدیگر را درک می ­کنند وبه اتفاق راه حلی می­ جویند. چاره­ ای که تاحد ممکن تقاضای دو طرف را برآورده کند.

مرد می­ گوید شاید بتوانیم وقت دیگری را در این ماه برای عیادت از مادرت درنظر بگیریم. من در تعصیلات آخر هفته کارهایی خانه را تقبل می ­کنم و درروزهای هفته هم کسی را به کمک دعوت می کنم تا تو بتوانی به عیادت مادرت بروی. شاید هم بتوانیم جایی رابرای پیک نیک و ماهیگیری انتخاب کنیم که نزدیک مادرت باشد. این زوج مشارکت و یگانگی را مرکز توجه قرارداده ­اند وآنقدر دربرنامه خود تجدید نظر می ­کنند تا سرانجام به راه حلی برسند که رضایت دو طرف را برآورده کند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">