تدریس خصوصی ریاضیات و دروس تخصصی مهندسی توسط دکتر رضا عباسی

تدریس خصوصی ریاضیات و دروس تخصصی مهندسی توسط دکتر رضا عباسی
گروه مدرسین پایتخت
مدیریت دکتر رضا عباسی
09906166383
tadriss.ir
کانال تلگرام:
https://t.me/riazi_abbasi
ویدئوهای آموزش رایگان:
https://www.namasha.com/tadriss

تدریس ریاضیات کنکور کارشناسی ارشد
تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک کلیه مقاطع
کلاس های آمادگی کنکور سراسری
کلاس های آمادگی دبیرستان نمونه دولتی
کلاس های آمادگی جهت امتحانات دانشگاه
کلاس های آمادگی جهت امتحانات مدارس

ریاضیات کنکور کاردانی کلیه رشته ها
ریاضیات کنکورکاردانی به کارشناسی
ریاضیات کنکور سراسری ریاضی
ریاضیات کنکور سراسری تجربی
ریاضیات کنکور سراسری انسانی

انجام پروژه های دانشگاهی
دروس تخصصی رشته مهندسی مکانیک
دروس تخصصی رشته مهندسی برق
دروس تخصصی رشته مهندسی عمران
ریاضی عمومی یک
ریاضی عمومی دو
معادلات دیفرانسیل
محاسبات عددی
ریاضیات مهندسی
فیزیک یک
ترمودینامیک
انتقال حرارت
سیالات
دینامیک
استاتیک (ایستایی)
ارتعاشات مکانیکی
مقاومت مصالح
تهویه مطبوع
بایگانی
نویسندگان

سلام

در این پست می توانید سوالات و نظرات و انتقادات و پیشنهادات و همچنین تجربیات خود را در مورد خدمت سربازی، معافیت های تحصیلی، پزشکی و کفالت و.... ، امریه ها و تحصیل همزمان، اولویت بندی کار، خدمت سربازی یا تحصیل و ارتباط آن با زندگی آینده، ازدواج و موفقیت انسان و سایر موارد بیان نمایید.

 

نظرات  (۹)

ئداداش خیلی مفید بوده برای من 
پاسخ:
سلام
انشاالله که موفق باشید.
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۰۸:۲۳ آرمین شکیبا
دوره پر خاطره ولی بنظرم کم فایده ای است.که اگر کوتاه تر اما با کیفیت بهتر بود خیلی بهتر بود.مثلا شش ماه ...
پاسخ:
سلام
دقیقا
من هم با نظر شما موافق هستم.
اگر در مورد CMD نظری دارید به اینجا مرا جعه کنید
my-cmd.blog.ir
پاسخ:
سلام
ارتباطی بین نظر شما و بحث این پست نمی بینم.
موفق باشید.
cmd یا همون محیط داس کارایی میشه انجام دادکه در محیط  گرافیکی نمیشه کرد
cmd یا همون محیط داس کارایی میشه انجام دادکه در محیط  گرافیکی نمیشه کرد
با سلام 
چه مقدار شغل دبیری ریاضی رو تایید می کنید؟
پاسخ:
سلام
بستگی به موقعیت و سلایق و علاقه فرد داره
با توجه به شناخت فرد می تونه یه شغل براش عالی ترین باشه و یا زجر آور ترین
خود من مدرس ریاضیات هستم و در عین حال عاشق شغلم می باشم.
۰۳ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۳۸ معین رضایی
سلام مهندس عباسی با افتخار دنبال شدید لطفا ما را دنبال کنید
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون
چشم حتما

۰۳ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۴۹ احمد اسماعیلی کریزی
سلام/باآرزوی توفیق روزافزون وعرض تبریک میلاد باسعادت حضرت معصومه(س)ودهه کرامت ومیلادباسعادت امام رضا(ع)
به ماهم سربزنید.لطفا
پاسخ:
با سلام و سپاس
چشم حتما

سلام من ازوقتی یادمه عاشق سربازی بودم و همیشه به این موضوع اعتقاد داشتم که پسرها باید برن سربازی و از زمانی که با یک اقای نظامی ازدواج کردم این موضوع برام جذابیت بیشتری پیدا کرد من همه کارهایی که سربازها تو پادگان انجام میدن ما تو خونمون انجام میدیم چون همچی در خانه ما با نظم خاصی پیش میره که از عهده هر کسی برنمیاد البته کهگاهی خفه کنندس اما چون من عاشقشم شیرینه 
پاسخ:
سلام
سربازی برای تعداد محدودی از افراد خوبه ولی مشکلات و ناهنجاری های متعددی داره که همین باعث شده غالب کشورها اونو حذف کنند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">