تدریس خصوصی ریاضیات و دروس تخصصی مهندسی توسط دکتر رضا عباسی

تدریس خصوصی ریاضیات و دروس تخصصی مهندسی توسط دکتر رضا عباسی
گروه مدرسین پایتخت
مدیریت دکتر رضا عباسی
09906166383
tadriss.ir
کانال تلگرام:
https://t.me/riazi_abbasi
ویدئوهای آموزش رایگان:
https://www.namasha.com/tadriss

تدریس ریاضیات کنکور کارشناسی ارشد
تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک کلیه مقاطع
کلاس های آمادگی کنکور سراسری
کلاس های آمادگی دبیرستان نمونه دولتی
کلاس های آمادگی جهت امتحانات دانشگاه
کلاس های آمادگی جهت امتحانات مدارس

ریاضیات کنکور کاردانی کلیه رشته ها
ریاضیات کنکورکاردانی به کارشناسی
ریاضیات کنکور سراسری ریاضی
ریاضیات کنکور سراسری تجربی
ریاضیات کنکور سراسری انسانی

انجام پروژه های دانشگاهی
دروس تخصصی رشته مهندسی مکانیک
دروس تخصصی رشته مهندسی برق
دروس تخصصی رشته مهندسی عمران
ریاضی عمومی یک
ریاضی عمومی دو
معادلات دیفرانسیل
محاسبات عددی
ریاضیات مهندسی
فیزیک یک
ترمودینامیک
انتقال حرارت
سیالات
دینامیک
استاتیک (ایستایی)
ارتعاشات مکانیکی
مقاومت مصالح
تهویه مطبوع
بایگانی
نویسندگان

دانلود سوالات 86 تا 96 کنکور کارشناسی ارشد رشته  مهندسی مکانیک با پاسخ تشریحی دوره های جدید آن. در صورتی که در مورد سوال های  این مجموعه ابهامی دارید و یا در صورت احساس نیاز به شرکت در دوره های نکته و تست مهندس رضا عباسی برای کنکور می کنید با شماره 09906166383 تماس حاصل فرمایید.

دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک 1394 با پاسخ تشریحی

دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک 1393 با پاسخ تشریحی

دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک 1392 با پاسخ تشریحی

دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک 1391 با پاسخ تشریحی

دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک 1390 با پاسخ تشریحی

دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک 1389 با پاسخ تشریحی

دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک 1388 با پاسخ تشریحی

دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک 1387 با پاسخ تشریحی

دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک 1386 با پاسخ تشریحی

 دانلود مجموعه ی سوالات بالا به صورت یکجا

دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک 1395 با پاسخ تشریحی

دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک 1396 با پاسخ تشریحی

تدریس خصوصی ریاضیات کنکور ارشد با بهترین کیفیت
09906166383

نظرات  (۷۸)

خیلی ممنون


پاسخ:
خواهش میکنم
مرسی
پاسخ:
خواهش می کنم.
سلام
چرا گزینه اخر که میزنم که کلشو دانلود کنم دانلود نمیشه ؟؟؟

پاسخ:
سلام
لینک ها موردی ندارند.
موفق باشید
سلام ممنون بابت این که سوالات رو به این ترتیب تنظیم کردید
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم
موفق باشید.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
لیست اموزشگاه های کنکور و زبان سطح شهر مشهد در ******
پاسخ:
سلام
ممنون
دمت گرم
پاسخ:
خواهش می کنم.
با سلام
چرا سوالات  جواب تشریحی ندارند؟
پاسخ:
سلام
جواب کدوم سال ها رو می خواین.
فک کنم یک یا دو سال نداشت تگه می خواین سفارش بدین به صورت رایگان ادامه خواهم کرد.
سلام سوالات رو نمیشه دانلود کرد لطفا یکی برام ایمیل کنه با جواب تشریحی
ممنون
پاسخ:
سوالات قابل دانلود هستند و مشکلی ندارند...
ایمیل و یا تلگرامتان را لطف بفرمایید...
سلام. آقا ممنونم. لطف میکنین مجموعه سوالات وپاسخ هاشون رو بفرستین ایمیلم
پاسخ:
سلام
ماکزیمم حجم قابل انتقال با ایمیا 25 مگابایت است و اجرای درخواست شما ممکن نیست.
سلام. آقا ممنونم. لطف میکنین مجموعه سوالات وپاسخ هاشون رو بفرستین ایمیلم
پاسخ:
ماکزیمم حجم قابل انتقال با ایمیا 25 مگابایت است و اجرای درخواست شما ممکن نیست.
سلام
ممنونم از مجموعه خوبی که قرار دادین.
جواب تشریحی سال های 86 تا 90 موجود نیست؟
سپاسگزارم
پاسخ:
سلام
فکر کنم باشه
براتون ارسال می کنم
سوال خاصی هم داشتین در خدمتیم..
با تشکر فراوان. 
معذرت میخوام لطف میکنید پاسخ تشریحی 95 و 96 را برای ایمیل بنده ارسال نمایید. 
بسیار از شما سپاسگزارم
پاسخ:
سلام
ارسال فایل با حجم بیش از 25 مگابایت با ایمیل ممکن نیست.
می توانید در تلگرام به این جانب پیام دهید.
با سپاس از حضور شما..
سلام وقت بخیر
اگه امکانش هست مجموعه سوالات رو تا 96 بفرستین برام 
چون اینجا نتونستم دانلود کنم.
تشکر
پاسخ:
سلام
لینک ها موردی ندارند.
ایمیل حداکثر 25 مگابایت رو حمایت می کنه و چون حجم اینا زیاد هستش با استفاده از ایمیل ارسالشون مقدور نیست.
پاسخ تشریحی سال ۸۸ رو میشه ارسال کنید؟
پاسخ:
سلام
در تلگرامم پیام دهید.
ممنون
۲۱ دی ۹۶ ، ۱۴:۰۴ امیر محمد
سلام چرا پاسخ هایه تشریحیش نیست
پاسخ:
سلام
کدوم سال نیست؟
بفرمایید تا براتون ارسال کنم.
خیلی ممنون

پاسخ:
خواهش می کنم.
سلام.فایل ها برای من نمیدونم چرا باز نمیشه.اگه ممکنه برای من توی تلگرام بفرستید ممنون میشم


پاسخ:
فایل ها فشرده هستند. نرم افزار باز کردن فایل های فشرده را در بخش راهنمای سایت قرار دادم. من به ای دی تلگرام شما دسترسی ندارم.
فایل هارو باز کردم اما فقط سوالات هست پاسخ تشریحی نیست اصلا
پاسخ:
هستش
اگه مورد خاصی نیست اطلاع بدین تا بذارم.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
دسستون درد نکنه بابت سوالا
****** ** ** ** ** ** **** *******
ممنون میشم
پاسخ:
سلام
چشم.
سلام...پاسخ تشریحی سوالات 86 تا 90 رو نتونستم دانلود کنم...درواقع موجود نبود فکر کنم!!! همچنین 95 و 96 هم پاسخ تشریحی نداشت... میتونید بفرستیت به ایمیلم؟؟؟ فقط پاسخ تشریحی البته...ممنونم
پاسخ:
سلام
سوالات موردی ندارند
بیشترین حجم قابل ارسال در ایمیل 25 مگابایته  این حجم رو نمیشه ارسال کرد.
سلام
آقا واقعا گل کاشتین دستتون درد نکنه
برای رشته هوافضا هم همچین پک کاملی هست؟
پاسخ:
سلام
بله
مایل باشین می ذارمش.
تشکر
پاسخ:
خواهش می کنم.
سلام.جواب تشریحی ارشد 95 و 96 مکانیک رو میخواستم.چجوری میتونم داشته باشمش؟
پاسخ:
سلام
در صورت نیاز می توانید به تلگرام یا ایمیل بنده اطلاع دهید.
سلام پاسخنامه تشریحی رو من نمیتونم پیدا کنم همش کلید سوالاست
پاسخ:
سلام
مال کدوم سال رو می خواین؟
سلام .میبخشید پاسخ تشریحی سال  ۹۴و۹۵ و ۹۶  ارشد مکانیک نمیتونم پیدا کنم .میشه برایم ایمیل کنید ممنون 
پاسخ:
سلام
به دلیل حجم زیاد از طریق ایمیل مقدور نیست.
۱۱ فروردين ۹۷ ، ۰۰:۵۰ سید حسن بطحایی
سلام پاسخ های تشریحی این 10 سال کنکور رو که قرار دادین از کجا میتونیم پیدا کنیم؟؟
واقعا خیلی عالیه سایت تون و اینکه سوالات رو منظم قرار دادید.
خدا خیرتون بده
پاسخ:
سلام
غالبا در همان پوشه سوال هستش.
۱۲ فروردين ۹۷ ، ۱۳:۵۰ سید حسن بطحایی
سلام مجدد و خسته نباشین خدمت شما
داخل پوشه ها فقط کلید پاسخ ها هست
تشریخی اصلا نیست
)))))))))):
پاسخ:
سلام..
مواردی که نیست را اعلام بفرمائید چون بیشترشونو تا جایی که یادم میاد گذاشتم.
اینا هیچ کدوم چاسخ تشریحی نداره فقط بعضیاش کلید داره
میشه تشریحیاشو بذارید

پاسخ:
مال غالب سال ها هست.. هر سالی که نبود رواعلام کنید می ذارم.. البته باید باشند همه اگه کامل دانلودکرده باشید.
سلام
لطفا پاسخ تشریحی سال 95 و 96 رو در صورت امکان قرار دهید.
پاسخ:
سلام..فکر می کنم مال بیشتر سال ها رو قرار دادم. مواردی رو که نیست در تلگرام اطلاع دهید.
با تشکر فراوان از پک کاملتون
اگر امکانش هست پاسخ تشریحی سال 95 و 96 را برام ایمیل کنید.

پاسخ:
سلام
متاسفانه خیر چون ایمیل محدودیت حجم داره
۰۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۳:۱۰ پریسا انصاری
سلام
چرا پاسخ تشریحی سوالات 96 موجود نیس؟ممنون
پاسخ:
به صورت فایل فعلا ندارم ولی سوالی داشتین در خدمتتون هستم.
پاسخ  کنکور سال 96  کجاش تشریحیه؟؟؟؟































پاسخ:
غالب سوالا رو گذاشتم..
سوال خاصی هم بود بپرسین باز در خدمتم.
سلام.
پاسخ تشریحی ۸۶ ۸۷ ۸۸  قرار ندادید میشه لطفا جواب های باکس سیالات را برای من ایمیل کنید یا اینکه ادرس کانال تلگرامتان را بدهید که دانلود کنم.
پاسخ:
سلام.
آدرس تلگرام من
@tadriss_ir
۳۱ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۰۷ امیرحسین امیری
مهندس جان خداقوت واقعا لذت بردم وقتی سایت خوبتو دیدم انشالله همیشه موفق باشی
پاسخ:
سلام بزرگوار
ممنون از نظر لطفت دکتر جان
مایه افتخار منه که رتبه های برتر هم به وب من سر می زنند.
۱۶ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۵۷ سنگ مصنوعی
سلام
واقعا دستتون درد نکنه 
استفاده کردیم
پاسخ:
سلام. خواهش می کنم. ممنون
سلام 
آقا خدا خیرتون بده.
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم.
۱۶ مهر ۹۷ ، ۰۲:۳۷ رضا محمودی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام و ممنون از شما
پیشنهاد می کنم اپلیکیشن ***** رو هم برای سوالات و پاسخ ارشد معرفی کنین.
پاسخ:
سلام
ممنونم
فکر می کنم خیلی معتبر نباشه.
با سلام 
ممنونم بابت پک کاملتون 
یه زحمت پاسخ تشریحی یا کلیدی کنکور از سال 86 تا 90 رو ارسال کنید برام ممنون میشم
پاسخ:

سلام

ایمیل محدودیت حجم دارد.

سلام لطفا پاسخ تشریحی ٨٦،٨٧،٨٨ رو برام ایمیل کنید
پاسخ:
سلام
حداکثر ظرفیت ایمیل 25 مگابایت هست و قابل ایمیل کردن نیست.
آقا خیلی عالی بود. هیچ سایتی این قدر دقیق و کامل نداشتشون.
هزینه کلاساتون رو می فرمایید؟
۰۹ اسفند ۹۷ ، ۱۴:۲۵ سیروس فطرتی
خیلی عالی بود. هیچ جا این طوری مرتب و کامل ندیده بودم. دستتون درد نکنه
پاسخ:
سلام و درود
خواهش می کنم.
ممنون از حضورتان
سلام میشه لطفا پاسخنامه ۸۶تا۹۰و۹۵و۹۶رو هم قرار بدیدن یا اینکه برام ارسال کنید خیلی ممنون میشم

پاسخ:
سلام و درود
ایمیل محدودیت حجم دارد.
سلام 

آیا سالهای 90 و 95 و 96 پاسخ تشریحی ندارند؟
پاسخ:
سلام و درود.. دارند.

سال 90 و 95 و 96 پاسخ تشریحی ندارن نمیشه تو سایت قرارشون بدین؟


پاسخ:
سلام و درود. چشم.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام لطف کنید واسم تو تلگرام  سوالتو با پاسخشون بفرستی ممنون میشم @*****************
پاسخ:
پیام بدهید. چشم
@tadriss_ir
چرا هر چی تو نت میگردم جواب های تشریحی دروس بیومکانیک و فیزیولوژی نیست ؟
پاسخ:
چون این دروس خیلی طرفدار ندارند.
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما... ببخشید بعضی از سال‌ها مثل 89 پاسخ تشریحی نداره. امکانش هست بذارید توی سایت جواب ها رو ؟
پاسخ:
سلام.. چک می کنم.

با عرض سلام و خسته نباشید دوباره. ببخشید ایا امکانش هست سال هایی که جواب تشریحیشون اینجا موجود نیست رو توی تلگرام بفرستید ؟ یا ایمیل کنید ؟
پاسخ:
سلام و درود
چشم
خیلی عالی بود مال امسالم بعد انتشار حتما بذارید.
پاسخ:
سلام و درود
چشم حتما
سلام چگونه نمونه سولات دانلود کنم .اینا رو ک دانلود میکنم نمیتونم بازشون کنم چکار کنم ؟
پاسخ:
سلام
سوالا زیپ شده و بدون رمز هستند.

سلا 

سوالات سالهای قبل  از ۸۶ هم دارید؟

پاسخ:
خیر

khyliii mamnoonam, komak bozorgi kardin.

movafagh bashin

سلام بعضی هاش پاسخنامه تشریحی نداره مثلا سال 89

پاسخ:
پاسخ مربوطه برای شما ایمیل شد.

سلام خسته نباشید .این سوالات چنتاشون پاسخ تشریحی داره اونم همه ی درسا رو نداره..من رشتم مهندسی پزشکی مبانی بیومکانیک 1 و 2  و فیزیک پزشکی اناتومی و فیزیولوژی همه ی این سال هارو میخام اگ دارین بدین ممنون میشم

پاسخ:
سلام
موارد خواسته شده به ایمیلتان ارسال شد.

با سلام و خسته نباشید

پاسخ تشریحی 86 تا 90 و همچنین 96-97-98 رو میخاستم ممنون میشم اگه برام بفرستین

پاسخ:
سلام و درود 
به آدرس ایمیل شما ارسال شد.

سلام پاسخ تشریحی 97و 98 رو میشه برام ایمیل کنید؟

پاسخ:
سلام
چشم
۱۵ بهمن ۹۸ ، ۱۹:۴۲ میثم رهنما

سلام مهندس ممنون بابت سایت خوبت .میشه لطف کنی پاسخ های تشریحی رابرام ایمیل کنی.ک همه را یک جا داشته باشم برای خوندن.بازم ممنون

پاسخ:
سلام و درود
البته
:-)

با سلام

این سوالات ک جواب تشریحی نداره فقط کلیدواژه داره 

اگر ممکنه پاسخ تشریحی سال ٩٨ ٩٧ ٩٦ ٩٥ رو برام بفرستین

پاسخ:
غالبا دارند.
چشم

سلام پاسخ های تشریحی کجا هستند؟ 

پاسخ:
سلام 
همراه سوالات

سلام
ممنونم از مجموعه خوبی که قرار دادین.
جواب تشریحی یا تستی سال های 86 تا 90 موجود نیست؟

همه جوابها هست بغیر از این سالها(86-90)

اگه لطف کنید بفرستید ممنون میشم

پاسخ:
سلام و درود
چشم

سلام وخسته نباشید و تشکر بابت فایلهاتون

عاجزانه خواهشمندم در صورت پاسخنامه تشریحی رو برام بفرستید

با تشکر

hatami.6764@yahoo.com

پاسخ:
ارسال شد.

با سلام ممنون از مجموعه خوبی که فراهم کردید 

درصورتی که پاسخنامه تشریحی بعضی از سال ها که موجود نیست، اگر اکنون وجود دارد را می‌توانند برایم ایمیل کنید. 

با تشکر فراوان

پاسخ:
سلام و درود
چشم

با سلام و تشکر
متاسفانه پاسخنامه تشریحی بعضی از سال ها وجود نداشت
ممنون میشم اگه لطف کنید واسه بنده هم ارسال بفرمایید

پاسخ:
سلام و درود .. چشم

سلام وقت بخیر، ببخشید حل تشریحی بعضی از سال ها وجود نداشت، اگه لطف کنین میشه برام ارسال کنید؟

پاسخ:
سلام
چشم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

با عرض سلام و خسته نباشید

لطفا پاسخ های تشریحی رو ارسال میکنید

ممنون

ایمیل ****************************

آیدی تلگرام ****************

پاسخ:
سلام و درود
چشم

سلام خسته نباشید

پاسخ تشریحی سال های 89،90،96،97،98. اگر امکانش هست برام بفرستید

پاسخ:
سلام و درود
چشم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام
ببخشید اگر ممکن هست پاسخ تشریحی سال‌های ۹۵، ۹۶، ۹۷، ۹۸ رو برام بفرستید
سپاس
**********
این آیدی تلگرامم هست

پاسخ:
سلام و درود
چشم

سلام و عرض ادب. 

ممنون بابت زحمتتون. اما‌متاسفانه سالهای ۹۵، ۹۶، ۹۷ پاسخ تشریحی ندارند و صرفا کلید دارند. 

ممنون میشم ایمیل کنین برام. بسیار مهم و فورس ماژور هست.

ممنون

پاسخ:
سلام و درود
چشم

سلام

اگه ممکنه پاسخ تشریحی سال های 95  96  97  و 98 و احیانا 99  رو میخواستم

ممنون میشم کمک کنین

پاسخ:
سلام و درود
چشم

سلام خسته نباشید..فقط جوابای تشریحی سال های 97و96و90و89و88و87 موجود نبود اگ امکانش وجود داره تلگرام کنید ممنون 

به ب ایدیتون پیام دادم

پاسخ:
سلام و درود
چشم
۱۹ آبان ۹۹ ، ۲۲:۱۱ شهاب هراتی

سلام

متاسفانه پاسخ تستی و تشریحی کنکورهای ارشد 86 تا 90 موجود نبود؛ همچنین سال های 95 تا 98 نیز فقط کلید تستی قرار داده شده است. ممنون میشم اگر موارد مذکور رو برام ایمیل کنید.

پاسخ:
سلام و درود
چشم.

سلام من چرا نمیتونم دانلود کنم؟

پاسخ:
سلام
با pc دانلود بفرمایید.

با سلام

خیلی ممنون از مجموعه ای که گردآوری کردید. خدا خیرتون بده

فقط پاسخنامه تشریحی کنکور های 86 تا 90 وکنکورهای 95 و97 موجود نبود. اگر لطف کنید برای بنده ایمیل یا تلگرام کنید لطف بزرگی در حق من کردید.

آیدی تلگرام @engima98

 

پاسخ:
سلام و درود-- چشم

چرا جواب نداره سوالات؟!! اگر جواب تشریحی دارن امکانش هست برای من تو ایمیل یا جای دیگه بفرستین؟؟

پاسخ:
سلام و درود
چشم

سلام

متاسفانه پاسخ تستی و تشریحی کنکورهای ارشد 86 تا 90 موجود نبود؛  ممنون میشم اگر موارد مذکور رو برام ایمیل کنید.

 

پاسخ:
سلام و درود
چشم

سلام، امکانش هست پاسخ تشریحی ۸۶تا ۹۰ بفرستین برام؟ خیلی ممنون میشم ازتون

پاسخ:
چشم.

سلام

امکانش هست پاسخ تشریحی ۸۶تا ۹۰ رو واسه من هم بفرستین؟

سلام و درود

با عرض پوزش اگر امکانش هست ممنون میشم پاسخ تشریحی کنکورهای ارشد 86 تا 90 را برایم ارسال کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">