تدریس خصوصی ریاضیات و دروس تخصصی مهندسی توسط دکتر رضا عباسی

تدریس خصوصی ریاضیات و دروس تخصصی مهندسی توسط دکتر رضا عباسی
گروه مدرسین پایتخت
مدیریت دکتر رضا عباسی
09906166383
tadriss.ir
کانال تلگرام:
https://t.me/riazi_abbasi
ویدئوهای آموزش رایگان:
https://www.namasha.com/tadriss

تدریس ریاضیات کنکور کارشناسی ارشد
تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک کلیه مقاطع
کلاس های آمادگی کنکور سراسری
کلاس های آمادگی دبیرستان نمونه دولتی
کلاس های آمادگی جهت امتحانات دانشگاه
کلاس های آمادگی جهت امتحانات مدارس

ریاضیات کنکور کاردانی کلیه رشته ها
ریاضیات کنکورکاردانی به کارشناسی
ریاضیات کنکور سراسری ریاضی
ریاضیات کنکور سراسری تجربی
ریاضیات کنکور سراسری انسانی

انجام پروژه های دانشگاهی
دروس تخصصی رشته مهندسی مکانیک
دروس تخصصی رشته مهندسی برق
دروس تخصصی رشته مهندسی عمران
ریاضی عمومی یک
ریاضی عمومی دو
معادلات دیفرانسیل
محاسبات عددی
ریاضیات مهندسی
فیزیک یک
ترمودینامیک
انتقال حرارت
سیالات
دینامیک
استاتیک (ایستایی)
ارتعاشات مکانیکی
مقاومت مصالح
تهویه مطبوع
بایگانی
نویسندگان

۳۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

اعداد مختلط از بحث های ساده ریاضی یک می باشد. امروز دومین سوال کنکور کارشناسی ارشد 1399 رشته فلسفه علم را حل و برای علاقه مندان و داوطلبان علاقه مند منتشر کردم.

۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۳:۴۳
مدرسین پایتخت

اعداد مختلط از بحث های ساده و امتیاز آور ریاضی یک می باشد و مطالعه آن به همه داوطلبانی که قصد قبولی در ارشد را دارند توصیه می شود چون این مبحث کمک می کند با کمترین مطالعه و پایه ریاضی و کمترین زمان برای حل سوالاتش در آزمون درس ریاضی را سفید نگذارید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۵۵
مدرسین پایتخت

در فرصت پیش آمده از جهت تاخیر کنکور حتما سوالات کنکور ارشد سه سال اخیر دیگر رشته ها را هم موشکافانه مورد بررسی قرار دهید. بخش معادلات خط و صفحه سوالاتی دارد که معمولاَ ساده بوده و نیاز به محاسبات زیاد ندارد ولی گاهی عدم دقت به نکات کلیدی کوچک مانند آنچه در این سوال شاهدیم موجب ناکام ماندن در حل این سوالات علی رغم سادگی آن ها می باشد. حتما این فیلم حل تشریحی این سوال را چند بار با دقت گوش دهید.

۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۳:۴۱
مدرسین پایتخت

گاهی سوالات ظاهر مشکلی دارند و تنها راه حل برای فائق آمدن بر حل آن ها تسلط بر پایه ریاضیات دبیرستان می باشد. حتما مباحث حد و تابع را خوب فرا بگیرید.

 

۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۲:۵۳
مدرسین پایتخت

حل سوالات انتگرال سه گانه ملزم به تسلط بر مفاهیم هندسه فضایی و همچنین روش های انتگرال گیری، تعیین ناحیه، تغییر متغیر و ... می باشد ولی گاه در سوالاتی مانند این سوال با درک فضایی درست می توانید سوال را به جای 3 دقیقه در 20 ثانیه حل کنید. حتما روش دوم حل سوال که در انتهای ویدئو توضیح داده ام را هم ببینید. 

۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۳:۴۶
مدرسین پایتخت

محاسبه کار از مباحث متوسط ریاضی عمومی دو در کنکور کارشناسی ارشد می باشد که برای حل سوال مربوط به این بخش نیازی به پایه ریاضی در سطح مقدماتی برای اعمالی مانند مشتق ضمنی گیری، دترمینان گیری، انتگرال گیری و ... می باشند و حل سوال این بخش برای کسانی که به درصد 50 یا بالاتر در ریاضیات می اندیشند ضروری است. برای داوطلبانی که بحث انتگرال گیری را مطالعه کرده اند ولی تسلط کافی برای حل سوالات دشوار انتگرال گیری را ندارند هم حل سوالات محاسبه کار توصیه می شود. 

همچنین ببینید:

حل تشریحی سوال 40 کنکور کارشناسی ارشد سال 1399 رشته ریاضی- ریاضی 2- محاسبه کار 

۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۳:۲۴
مدرسین پایتخت

همان طور که قبلا هم صحبت کرده بودم از مباحث فصل 5 و 6 ریاضی دو در کنکور کارشناسی ارشد رشته های مختلف که مرتبط با قضایای انتگرال خط و سطح و ... هستند، سوالات مربوط به قضیه گرین از ساده ترین و قابل فهم ترین سوالات ممکن می باشند چرا که نیاز به تصورات در فضای سه بعدی نداشته و مفاهیم آن غالبا تکرار پذیر است. داوطلبانی که برای بحث انتگرال وقت گذاشته و آن را فرا آموخته اند نباید از سوال مربوط به این مبحث بگذرند و همچنین حل سوال این مبحث به همه کسانی که قصد کسب درصد 50 یا بالاتر در کنکور را دارند توصیه می شود. لازم به ذکر است در کلید اولیه سازمان سنجش در مورد گزینه انتخاب شده برای این سوال ابهامات احتمالی وجود داشت که امیدوارم اصلاح شده آن در پاسخنامه داوطلبان لحاظ شده باشد.

همچنین ببینید:

حل تشریحی سوال 39 کنکور کارشناسی ارشد سال 1399 رشته مهندسی معدن- ریاضی دو- قضیه گرین

۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۳:۳۸
مدرسین پایتخت

معادلات خط و صفحه از بحث های ساده و امتیاز آور ریاضی دو هستند که برای داوطلبانی که وقت کافی برای خواندن مباحث سنگین مثل انتگرال را ندارند بسیار مفید می باشد. در این ویدئو سوال معادلات خط و صفحه مربوط به ریاضیات کنکور ارشد علوم کامپیوتر که همواره سوالات نسبتا دشواری در درس ریاضیات برای این رشته داده می شود حل شده است.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۳:۲۶
مدرسین پایتخت

از مباحث فصل 5 و 6 ریاضی دو در کنکور کارشناسی ارشد رشته های مختلف که مرتبط با قضایای انتگرال خط و سطح و ... هستند، سوالات مربوط به قضیه گرین از ساده ترین و قابل فهم ترین سوالات ممکن می باشند چرا که نیاز به تصورات در فضای سه بعدی نداشته و مفاهیم آن غالبا تکرار پذیر است. داوطلبانی که برای بحث انتگرال وقت گذاشته و آن را فرا آموخته اند نباید از سوال مربوط به این مبحث بگذرند و همچنین حل سوال این مبحث به همه کسانی که قصد کسب درصد 50 یا بالاتر در کنکور را دارند توصیه می شود.

۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۳:۴۲
مدرسین پایتخت

بحث معادلات خط و صفحه از بحث های امتیاز آور در ریاضیات کنکور ارشد می باشد که با دانستن مفاهیم توابع چند متغیره و مشتق توابع چند متغیره و همچنین روابط بین بردارها و معادلات خط و صفحه در هندسه تحلیلی دبیرستان می توان به سادگی به سوالات این بخش پاسخ داد.

۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۳:۳۴
مدرسین پایتخت

همگرایی سری ها از بحث های بسیار مهم و ساده می باشد. بارها در کلاس هایم برای کسانی که نمی خواهند صرفا ریاضی آن ها سفید باشد دو بحث همگرایی سری ها و اعداد مختلط را پیشنهاد می کنم چرا که خیلی نیازی به پایه ریاضیات و روابط عموماً پیچیده ندارند.

 همچنین ببینید:

حل تشریحی سوال 34 کنکور کارشناسی ارشد سال 1399 رشته ریاضی- ریاضی یک-همگرایی سری ها

۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۲:۰۳
مدرسین پایتخت

بحث حد و رفع ابهام از بحث های متوسط در کنکور کارشناسی ارشد می باشند ولی از آنجا که خیلی به درسنامه های دیگر مانند انتگرال گیری ها و ... مرتبط نیست با داشتن اطلاعات ریاضی پایه دبیرستانی در حد متوسط و دانستن چند نکته کلی می توان به سوالات آن پاسخ داد و اصولا امکان طراحی سوال پیچیده از این قسمت نمی باشد؛ از همین جهت فراگیری این بحث برای کسانی که می خواهند درصد حدود 30 را در کنکور ارشد کسب کنند ضروری می باشد.

۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۶:۴۸
مدرسین پایتخت