تدریس خصوصی ریاضیات و دروس تخصصی مهندسی توسط دکتر رضا عباسی

تدریس خصوصی ریاضیات و دروس تخصصی مهندسی توسط دکتر رضا عباسی
گروه مدرسین پایتخت
مدیریت دکتر رضا عباسی
09906166383
tadriss.ir
کانال تلگرام:
https://t.me/riazi_abbasi
ویدئوهای آموزش رایگان:
https://www.namasha.com/tadriss

تدریس ریاضیات کنکور کارشناسی ارشد
تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک کلیه مقاطع
کلاس های آمادگی کنکور سراسری
کلاس های آمادگی دبیرستان نمونه دولتی
کلاس های آمادگی جهت امتحانات دانشگاه
کلاس های آمادگی جهت امتحانات مدارس

ریاضیات کنکور کاردانی کلیه رشته ها
ریاضیات کنکورکاردانی به کارشناسی
ریاضیات کنکور سراسری ریاضی
ریاضیات کنکور سراسری تجربی
ریاضیات کنکور سراسری انسانی

انجام پروژه های دانشگاهی
دروس تخصصی رشته مهندسی مکانیک
دروس تخصصی رشته مهندسی برق
دروس تخصصی رشته مهندسی عمران
ریاضی عمومی یک
ریاضی عمومی دو
معادلات دیفرانسیل
محاسبات عددی
ریاضیات مهندسی
فیزیک یک
ترمودینامیک
انتقال حرارت
سیالات
دینامیک
استاتیک (ایستایی)
ارتعاشات مکانیکی
مقاومت مصالح
تهویه مطبوع
بایگانی
نویسندگان

با عرض سلام و احترام خدمت کلیه ی همراهان همیشگی

کلیه ی نویسندگان وب می توانند با دنبال کردن وب ما از مزایای زیر به صورت رایگان بهره مند شوند:

1-حل سوالات ریاضی تمامی آزمون ها در تمامی مقاطع و ارسال آن به عزیزان

2-مشاوره رایگان برای شیوه مطالعه، کنکور، انتخاب رشته و دانشگاه

3-ارسال جزوات و نمونه سوالاتی که در فضای مجازی موجود نیستند.

4-ارسال وویس ها و کلیپ های آموزشی کنکور

هر کدام از این موارد رو که خواستین می تونین همینجا یا از طریق تلگرام سفارش بدین

با سپاس فراوان

نظرات  (۲۵)

استادیدونه‌ای‌به‌خدا:)
پاسخ:
سلام
ممنون از اظهار لطفتون
۱۶ تیر ۹۶ ، ۱۳:۵۹ سام نجفی نیا
عالی
پاسخ:
خواهش می کنم
:) ممنون
پاسخ:
خواهش می کنم.
تشکر
پاسخ:
خواهش می کنم.
۲۱ تیر ۹۶ ، ۱۳:۴۳ علی اسفندیاری
چقدر دیر اینجارو پیدا کردم 
ترم تموم شده... 
پاسخ:
اشکالی نداره
ترم های بعد در خدمتتان خواهیم بود
ما را به دوستانتان معرفی بفرمایید
ممنون
۲۲ تیر ۹۶ ، ۱۸:۲۹ عاشقان ریاضی ....
 نسبت طلایی چیه؟
پاسخ:
سلام
یک نسبت پر کاربرد توی اعداد و طوی طبیعته
این لینکو ببینید.
۲۲ تیر ۹۶ ، ۱۸:۴۰ عاشقان ریاضی ....
اها
پاسخ:
بله
۲۷ تیر ۹۶ ، ۰۰:۳۷ ابوالفضل ابراهیمی
درگذشت مریم میرزاخانی را به همه عزیزان درسراسر دنیا مخصوصا شما دوست عزیز تسلیت عرض می نمایم 
شما و دوستان عزیزتان را به تشویق و تبلیغ و تقویت صخا و جذب و جلب دانشمندان و ثروتمندان جهان دعوت می کنم 
پاسخ:
سلام و درود
خداوند بیامرزدشون
از لطف شما هم سپاسگزارم
۲۷ تیر ۹۶ ، ۰۹:۳۶ انیق جمالزاده
سلام ودورد. بسیار مفید و جالب هست ،خواهد بخواهد 
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون
۲۷ تیر ۹۶ ، ۰۹:۴۵ پیام غدیر ...
سلام
خداقوت
پاسخ:
سلام
ممنون
برادر گرام خسته نباشی!!!
پاسخ:
ممنون
شما هم خسته نباشید.
۲۷ تیر ۹۶ ، ۱۱:۱۳ حسین تقی خانی
از وجود داشتن چنین استادانی در کشورم لذت می برم
پاسخ:
سلام و درود
سپاس از شما
نظر لطف شماست.
۲۷ تیر ۹۶ ، ۱۱:۲۸ ما جــــــــღــــــدہツ
از کلاس دهمم بذارین ممنون میشم
پاسخ:
سلام
چشم حتما
هر چیزی که می خواینو سفارش  بدین
موفق باشین مهندس
دنبال شدید
پاسخ:
ممنون از لطفتون
بزرگوارید.
۲۷ تیر ۹۶ ، ۱۶:۴۶ محمدجلال بروجردی
با سلام و خدا قوت

پاسخ:
سلام
سپاس فراوان
ممنون
پاسخ:
خواهش می کنم
مرسی از همراهیتون 
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم
۲۷ تیر ۹۶ ، ۲۳:۴۴ محمدمهدی اسدزاده
بسم الله
سلام
دنبال شدید
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون
۱۰ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۱۹ محمدرضا دهایی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
با سلام من وب شما رو از طریق وبلاگ اولم دنبال کرده بودم
***** **** ***** **** *
*******************************

پاسخ:
ممنون
۱۱ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۲۱ همایون نوری پناه

بسیار عالی
پاسخ:
ممنون
۱۹ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۱۶ سایت تفریحی چفچفک
بنده وبلاگ خوبتان رو دنبال میکنم و تشکر بابت این نوع خدمات رایگان 
پاسخ:

سلام

ممنون از لطفتان

۲۱ شهریور ۹۶ ، ۱۶:۵۶ پیمان محمدی فرد
سلام مهندس؛
برای وبلاگم نظر گذاشته بودید.متشکر از نظرتون.
من وبلاگ شما رو دنبال کردم و لینک وبلاگتون هم گذاشتم.
ممنون میشم شما هم در جهت کمک به انتشار معارف مهدوی لینکم رو در وبلاگتون قرار بدید و وبلاگم رو دنبال کنید.
از توجه شما متشکرم.
http://mahdaviat-12.blog.ir
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون
چشم حتما
۲۱ شهریور ۹۶ ، ۲۰:۳۴ محمدحسین کوهپیما
اگر در اولین قدم، موفقیت نصیب ما می‌شد، سعی و عمل دیگر معنی نداشت.

مطالبت عالیه (خسته نباشی)

یادمه اولین باری که وبلاگت زدی مططالبت کم بود اما حالا ...

دنبالت میکنم دوست عزیز

حظه ها را گذراندیم که به خوشبختی برسیم؛ غافل از آنکه لحظه ها همان خوشبختی بودند
پاسخ:
سلام
ممنون از ابراز نظر لطفتون
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام

من وبلاگ خوبتون رو دنبال میکنم .من وبلاگ بیوگرافی زدم تازه و به حمایت شما نیازمندم .لطفا *** ** ***** *****

۲۳ شهریور ۹۶ ، ۱۷:۵۵ محمدحسین کوهپیما
سلام
دوست عزیز بعضی از دانش آموزا از درس ریاضی و فیزیک میترسن یک مقاله در این باره بزار . ممنون میشم
هر وقت گذاشتی خبرم کن . فقط قبل مهر ماه باشه عالیه.

پاسخ:
سلام...توی آرشیوی سایت هست ولی بازم می ذارم..
چشم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">