تدریس خصوصی ریاضیات و دروس تخصصی مهندسی توسط دکتر رضا عباسی

تدریس خصوصی ریاضیات و دروس تخصصی مهندسی توسط دکتر رضا عباسی
گروه مدرسین پایتخت
مدیریت دکتر رضا عباسی
09906166383
tadriss.ir
کانال تلگرام:
https://t.me/riazi_abbasi
ویدئوهای آموزش رایگان:
https://www.namasha.com/tadriss

تدریس ریاضیات کنکور کارشناسی ارشد
تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک کلیه مقاطع
کلاس های آمادگی کنکور سراسری
کلاس های آمادگی دبیرستان نمونه دولتی
کلاس های آمادگی جهت امتحانات دانشگاه
کلاس های آمادگی جهت امتحانات مدارس

ریاضیات کنکور کاردانی کلیه رشته ها
ریاضیات کنکورکاردانی به کارشناسی
ریاضیات کنکور سراسری ریاضی
ریاضیات کنکور سراسری تجربی
ریاضیات کنکور سراسری انسانی

انجام پروژه های دانشگاهی
دروس تخصصی رشته مهندسی مکانیک
دروس تخصصی رشته مهندسی برق
دروس تخصصی رشته مهندسی عمران
ریاضی عمومی یک
ریاضی عمومی دو
معادلات دیفرانسیل
محاسبات عددی
ریاضیات مهندسی
فیزیک یک
ترمودینامیک
انتقال حرارت
سیالات
دینامیک
استاتیک (ایستایی)
ارتعاشات مکانیکی
مقاومت مصالح
تهویه مطبوع
بایگانی
نویسندگان

زنجان- مجید خلیلی ۱۷ ساله فرزند سوم خانواده از دانش آموزان نمونه قیدار است که در کنکور سراسری رتبه پنج کنکور سراسری رشته تجربی را کسب کرده و این را مدیون آرامش معنوی و انس با قرآن می داند.

خبرگزاری مهر-گروه استانها: مجید خلیلی ۱۷ ساله  فرزند سوم خانواده از دانش آموزان نمونه دولتی دبیرستان مهر شهر قیدار واقع در شهرستان خدابنده از توابع استان زنجان  است که در کنکور سراسری رتبه پنج را کسب کرده و این روزها نامش برای این موفقیت ورد زبانهاست.

این موضوع بهانه ای شد تا در غروب یکی ازروزهای تابستان به خانه آن ها رفته و گفت و گویی با هم داشته باشیم.

پرسش بسیاری ازدانش آموزان پشت کنکوری از او این است که روزانه چقدر مطالعه می کند؟  مجید در پاسخ به این موضوع می گوید: روزانه پنج تا ۶ ساعت از تابستان سال سوم دبیرستان به صورت جدی و با برنامه و هدف دار مطالعه می کردم.

مدرسه و کتب درسی را به کلاس های کنکور ترجیح دادم

وی در رابطه با نقش خانواده در موفقیتش ابراز می کند: سومین فرزند خانواده هستم یک برادر و یک خواهر دارم که هر دو در مقطع کارشناسی ارشد درس می خوانند، پدرم بازنشسته نیروی انتظامی و مادرم خانه دار است، پدر و مادرم خیلی به من کمک کردند و برادر و خواهرم هم مشوق من در درس خواندن بودند.

این دانش آموز ممتاز ساکن قیدار، اظهار می کند: شکر خدا ما یک خانواده معنوی داریم که به مسجد و قرآن و مسائل مذهبی اهمیت می دهیم و این را پدر و مادرم به ما یاد دادند.

خلیلی در خصوص تأثیر قرآن و مسجد در موفقیت انسان می گوید: توام با اضطراب کنکور دانش آموز هنگام درس خواندن نیازمند آرامش است و  به نظر من این آرامش در سایه نماز، ارتباط با خدا و قرآن خواندن و مسجد حاصل می شود.

 وی تصریح می کند: من موفقیت خودم را مدیون ارتباط با خدا و مسجد می دانم.

به گفته خودش در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکرده و درس را پشت میز کلاس و از معلمان فرا گرفته است.

رتبه پنجم کنکور امسال یادآور می شود:به کلاس های کنکور نرفتم  اما در آزمون های برخی موسسات شرکت می کردم و تعدادی از موسسات هم به دلیل بالا بودن معدل بنده را بورسیه کرده بودند.

مجید در رابطه با تاثیر کلاس کنکور و مدرسه در موفقیت دانش آموزان پشت کنکوری می گوید: مدرسه خیلی مهم است دانش آموزان سعی کنند درس را در کلاس از معلم یاد بگیرند، چرا که من با دقت در آموزش کلاس درس، از معلمان خودم درس را یاد گرفتم .

این دانش آموز موفق ساکن قیدار  ادامه می دهد: پیش دانشگاهی فرصت خوبی برای درس خواندن است، دانش آموزان باید از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنند ضمن آنکه  از افراط بپرهیزند زیرا تفریحات سالم نیاز زندگی است.

به اعتقاد وی مطالعه کتابهای درسی بسیار مهم است چرا که سایر کتابها آرامش را از انسان سلب می کند در حالیکه سوالات کنکور  از کتاب درسی است.

رتبه ۵ کنکور در منطقه ۳ و ۷۱ سراسری رشته تجربی کشور برخورداری از برنامه و هدفمندی را عامل موفقیت خود برشمرد  تاکید می کند: من ضریب هوشی خوبی دارم از ابتدای تحصیل  بصورت متعادل درس خواندم اما هرگز در درس خواندن افراط نکردم، شاید ۱۰ روز، روزی هشت ساعت مطالعه کردم.

وی معتقد است: یک دانش آموز غیر از درس خواندن، کاری ندارد، می تواند به هنر، ورزش و تفریحات سالم بپردازد که من ضمن انجام ورزش های رزمی و  حضور در مسجد می خواستم  در تحصیل خودم را به جایی برسانم که شکر خدا موفق شدم.

این دانش آموز ممتاز متذکر می شود: تفریح  و توجه به علایق در زندگی لازم است و درس و کنکور همه نیاز افراد را تامین نمی کند.

کمترین ضرر تفریحات غیر سالم هدر دادن عمر انسان است

خلیلی می افزاید: من رشته پزشکی را بخاطر نیاز خودم و منطقه انتخاب می کنم و اگر خدا بخواهد در رشته های تخصصی ادامه خواهد داد.

 وی اهمیت زمان را  از طلا ارزشمندتر می داند و می گوید: زمان که از دست رفت دیگر فرصت جبران نیست ،به نظر من باید از بهترین زمان عمر که دوره نوجوانی و جوانی است به عالی ترین نحو استفاده کرد بنابراین من که الان دانش آموز هستم و کارم درس خواندن است باید به بهترین شکل ممکن درس بخوانم.

این دانش آموز ممتاز خاطر نشان می کند: کمترین ضرر تفریحات غیر سالم هدر دادن عمر انسان است به نظر من تفریحات سالم مثل ورزش، هنر و.. بسیار مفیدتر و آِینده ساز تر است.

وی در خصوص علاقه اش به تحصیل می گوید: برای من در زندگی درس خواندن یک نیاز است چرا که باید خودم را به جایی برسانم تا امروز هر چه داریم از راه کار کردن پدرم حاصل شده اما من به عنوان فردی مستقل و با هویت در جامعه می خواهم روی پای خودم بایستم و در جامعه حرفی برای گفتن داشته باشم.

رتبه پنجم کنکور سراسری امسال می گوید: موفقیت در کنکور شب کنکور مشخص می شود و نیاز به اعلام نتایج نیست هر کس در مسیر روشن و هدفمند تلاش کرده موفق است و هرکس تلاش ناچیزی داشته باید با تقویت پشتکارش در مسیر تحقق اهدافش گام بردارد.

 

نظرات  (۴)

بسیارعالی
پاسخ:
خواهش می کنم..
انشاالله شما هم بتونید موفق بشین
۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۱:۰۰ سام نجفی نیا
عالی
پاسخ:
ممنون
از تجربیات این افراد موفق استفاده بفرمایید.
:)))
پاسخ:
موفق باشید.
۲۷ تیر ۹۶ ، ۰۰:۵۳ ابوالفضل ابراهیمی
عشقت رسد به فریاد گرخود بسان حافظ   قرآن زبر بخوانی درچهارده روایت 
آفرین به همه فعالان و فداکاران کشور که باعث افتخار ایران عزیزند
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون بزرگوار
انشاالله شاهر رشد ایران و افتخار روز افزون برای ایرانیان باشیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">