تدریس خصوصی ریاضیات و دروس تخصصی مهندسی توسط دکتر رضا عباسی

تدریس خصوصی ریاضیات و دروس تخصصی مهندسی توسط دکتر رضا عباسی
گروه مدرسین پایتخت
مدیریت دکتر رضا عباسی
09906166383
tadriss.ir
کانال تلگرام:
https://t.me/riazi_abbasi
ویدئوهای آموزش رایگان:
https://www.namasha.com/tadriss

تدریس ریاضیات کنکور کارشناسی ارشد
تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک کلیه مقاطع
کلاس های آمادگی کنکور سراسری
کلاس های آمادگی دبیرستان نمونه دولتی
کلاس های آمادگی جهت امتحانات دانشگاه
کلاس های آمادگی جهت امتحانات مدارس

ریاضیات کنکور کاردانی کلیه رشته ها
ریاضیات کنکورکاردانی به کارشناسی
ریاضیات کنکور سراسری ریاضی
ریاضیات کنکور سراسری تجربی
ریاضیات کنکور سراسری انسانی

انجام پروژه های دانشگاهی
دروس تخصصی رشته مهندسی مکانیک
دروس تخصصی رشته مهندسی برق
دروس تخصصی رشته مهندسی عمران
ریاضی عمومی یک
ریاضی عمومی دو
معادلات دیفرانسیل
محاسبات عددی
ریاضیات مهندسی
فیزیک یک
ترمودینامیک
انتقال حرارت
سیالات
دینامیک
استاتیک (ایستایی)
ارتعاشات مکانیکی
مقاومت مصالح
تهویه مطبوع
بایگانی
نویسندگان

شروعی دوباره - نبرد با کرونا

چهارشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۴۲ ق.ظ

با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در هفته های اخیر و تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و نگرانی دانش پژوهان و والدین گرامی مدرسین پایتخت دوباره با قدرت در راستای ارائه خدمات آموزشی آنلاین و رفع اشکال از شما عزیزان فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.

ارادتمند

عباسی

 


نظرات  (۸)

سلام عیدتون مبارک .

پاسخ:
سلام و  درود
عید شما هم  مبارک.

سلام استاد عیدتون مبارک 🥳..ممنون ک لایق دونستید و دنبالم کردید 🥰

پاسخ:
سلام
خواهش می کنم.
عید شما هم مبارک

سلام من ریاضی نخوندم متاسفانه برای کنکور نظام قدیم امسال

چیکار کنم لطفا یه راه حلی بدید از الان جبران کنم میشه یه کاریی کرد یانه

رشتم انسانی هسته از ریاضی سال اول و امار ومدل سازیی شروع کنم فک کنم اسون تر باشه

استاد سوالی درباره ریاضی داشته باشم میتونم بکنم  ایا

پاسخ:
سلام
ریاضیات انسانی خیلی مشکل نیست.
سوالی داشتید در  خدمتم.

سلام استاد شما ببینین اینایی که من میگم درسته یانه که اگه درسته واقعا برم یاد بگیرم

برای اعداد اول یعنی فقط به خودشون ویک بخش پذیرن

بعد پایه تو توان رسانی حتما باید از اعداد اول باشه وتوان باید مثبت باشه

بازم جایی مشکل پیدا کردم حتما میام

 

پاسخ:
جمله اولتوت درسته
پایه هر چیزی می تونه باشه

سلام نظرتون درباره تدریس ریاضی مهدیی امینی راد چیه تو سایت الا

 

پاسخ:
ندیدم و اطلاع و نظری ندارم.

سلام نمودار بخوام رسم کنم چطوریی رسم کنم وبقیه علائم ریاضی رو

میخوام براتون بفرستم اما نمیدونم چطوریی بکنم اونم با کیبورد کامپیوتر

الان دایره مجموعه ها و خیلی چیزای دیگه تو ریاضی چطوریی میشه فرستاد

بعد یه سوال دیگه از اون جایی که تا 12 تیر چیزیی نمونده

من ریاضی 1 و امار و ریاضی 3 بخونم فک کنم خوبه چون به نظرم اسون تره

ولی ریاضی پیش سخته .حالا نظرتون چیه تو این مدت زمان تو کدوم پایه ها بیشتر وقت بزارم میشه بگید لطفا

بازم واقعا ممنونم برام وقت میزارید خداخیرتون بده

 

 

پاسخ:
سلام
می توانید عکس بردارید و از طریق تلگرام و یا واتش آپ ارسال نمایید.

سلام ببخشید میخواستم زودتر سوال بپرسم کابل اینترنت خونه مون

قطع شده بود اما الان درسته.شما گفتین عکس بردارم و از طریق تلگرام و واتس اپ ارسال کنم من که ایدی تون رو ندارم . اما میشه لطفا ایدی تلگرام یا واتس خودتون برام بگید استاد تاسوال هامو بپرسم .خیلی دوس دارم 100 بزنم به کمک تون نیاز دارم تو رو خدا

لطفا ناامید منو نکنید من عاشق درس ریاضی هستم.

من دارم تمام تلاش مو میکنم

پاسخ:
سلام
@tadriss_ir
09906166383

سلام راستش هرچی تلاش کردم نتونستم تلگرام و واتس اپ نصب کنم

پس تصمیم گرفتم سوالامو اینجا بپرسم پس مجبورم به فارسی بپرسم

من راستش استاد منظور این عبارت و نمیدونم میشه لطفا توضیح بدین بهم

تو توجه کنید صفحه 150 کتاب اول دبیرستان هسته

سینوس دوتتا نامساوی دو سینوس تتا و سینوس 30+سینوس 45 نامساوی سینوس 30 +45

 

درسته اینجوریی سوال پرسیدن سخته ولی واقعا چاره یی ندارم

لطفا راهنمایی کنید منو

 

پاسخ:
سلام
تماس بگیرید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">