تدریس خصوصی ریاضیات و دروس تخصصی مهندسی توسط دکتر رضا عباسی

تدریس خصوصی ریاضیات و دروس تخصصی مهندسی توسط دکتر رضا عباسی
گروه مدرسین پایتخت
مدیریت دکتر رضا عباسی
09906166383
tadriss.ir
کانال تلگرام:
https://t.me/riazi_abbasi
ویدئوهای آموزش رایگان:
https://www.namasha.com/tadriss

تدریس ریاضیات کنکور کارشناسی ارشد
تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک کلیه مقاطع
کلاس های آمادگی کنکور سراسری
کلاس های آمادگی دبیرستان نمونه دولتی
کلاس های آمادگی جهت امتحانات دانشگاه
کلاس های آمادگی جهت امتحانات مدارس

ریاضیات کنکور کاردانی کلیه رشته ها
ریاضیات کنکورکاردانی به کارشناسی
ریاضیات کنکور سراسری ریاضی
ریاضیات کنکور سراسری تجربی
ریاضیات کنکور سراسری انسانی

انجام پروژه های دانشگاهی
دروس تخصصی رشته مهندسی مکانیک
دروس تخصصی رشته مهندسی برق
دروس تخصصی رشته مهندسی عمران
ریاضی عمومی یک
ریاضی عمومی دو
معادلات دیفرانسیل
محاسبات عددی
ریاضیات مهندسی
فیزیک یک
ترمودینامیک
انتقال حرارت
سیالات
دینامیک
استاتیک (ایستایی)
ارتعاشات مکانیکی
مقاومت مصالح
تهویه مطبوع
بایگانی
نویسندگان

دروغی به نام روش تستی

پنجشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۸، ۰۴:۵۲ ب.ظ

شاید خیلی از دانش آموزان  این موضوع را شنیده باشند  که اگر  فلان مبحث را به طور کامل یاد بگیری  می توانی به تمام سوالات کنکور پاسخ داد. شاید شنیدن این مسئله برای خیلی از  افراد جذاب و البته فریبنده است ، خیلی از دانش آموزان در رابطه با یادگیری روش های تستی سوال می پرسند و اینکه چگونه می توانند این روش های تستی را کاملا یاد بگیریند  تا بتوانند در کنکور موفق باشند. 

روش های تستی

متاسفانه دروغی به نام روش تستی، توانسته خیلی از افراد را به راحتی فریب دهد، این موسسات برای اینکه مخاطبانشان اطمینان خاطر پیدا کنند  بلافاصله یک تست  از همان مبحث انتخاب  و حل می کنند . همین امر باعث می شود که دانش آموز جذب شود و  با خرید محصولات موسسه  سعی خود را می کند تا این روش های تستی را کاملا یادبگیرند . اما بعد از گوش دادن به این فیلم های آموزشی  و شروع به حل تمرین متوجه می شوند که حتی نمی توانند یک سوال هم پاسخ بدهند .

به طور اصولی هیچ روش تستی وجود ندارد که  بتوانید با  کمک آن مستقیم به پاسخ  خود برسید . تنها در صورتی می توانید پاسخ تمام این سوالات را بدهید که  مطلب مربوطه را  به طور مفهومی یاد بگیرید  و در زمان حل کردن تست مربوط  به طور اتوماتیک  از روش های تستی  پرکاربرد استفاده کنید .

به طور مثال  شما از فرضیه مسئله  به این نتیجه می رسید که  گزینه های الف و ب به هیچ  وجه پاسخ شما نیست  و شما تنها باید از دیگر گزینه های باقی مانده پاسخ خود را پیدا کنید .

روش های تستی  در کنکور

در کلاس های آموزشی سامان سلامیان تمام دانش آموزان با تکنیک های تست زنی آشنا می شوند تا  بتوانند در کمترین زمان بیشترین بازدهی را داشته باشند .

سعی کنید در ابتدا کاملا مفاهیم را یاد بگیرید و سپس به  سراغ تست زنی بروید . تست ها را از آسان به مشکل دسته بندی کنید و مرحله به مرحله پیش بروید .

توجه داشته باشید که تست  یک مرحله ای یا دو مرحله ای است  تا در پاسخ با مشکل موجه نشوید .اگر شما  حل مسئله را یک سرگرمی برای خود بدانید از حل کردن آن لذت می برید و  با اشتیاق برای یادگیری تلاش می کنید .

 خلاصه مطلب

در آخر به عنوان خلاصه ای ازمطالب باید گفت ، به هیچ وجه فریب  این تبلیغات دروغین موسسات تبلیغاتی را نخورید ، موفقیت در کنکور تنها با تلاش و پشتکار فراوان و یادگیری دروس به صورت مفهومی  به دست می آید . شما با یادگیری مفهومی دروس می توانید  در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ سوالات را بدهید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">