تدریس خصوصی ریاضیات و دروس تخصصی مهندسی توسط دکتر رضا عباسی

تدریس خصوصی ریاضیات و دروس تخصصی مهندسی توسط دکتر رضا عباسی
گروه مدرسین پایتخت
مدیریت دکتر رضا عباسی
09906166383
tadriss.ir
کانال تلگرام:
https://t.me/riazi_abbasi
ویدئوهای آموزش رایگان:
https://www.namasha.com/tadriss

تدریس ریاضیات کنکور کارشناسی ارشد
تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک کلیه مقاطع
کلاس های آمادگی کنکور سراسری
کلاس های آمادگی دبیرستان نمونه دولتی
کلاس های آمادگی جهت امتحانات دانشگاه
کلاس های آمادگی جهت امتحانات مدارس

ریاضیات کنکور کاردانی کلیه رشته ها
ریاضیات کنکورکاردانی به کارشناسی
ریاضیات کنکور سراسری ریاضی
ریاضیات کنکور سراسری تجربی
ریاضیات کنکور سراسری انسانی

انجام پروژه های دانشگاهی
دروس تخصصی رشته مهندسی مکانیک
دروس تخصصی رشته مهندسی برق
دروس تخصصی رشته مهندسی عمران
ریاضی عمومی یک
ریاضی عمومی دو
معادلات دیفرانسیل
محاسبات عددی
ریاضیات مهندسی
فیزیک یک
ترمودینامیک
انتقال حرارت
سیالات
دینامیک
استاتیک (ایستایی)
ارتعاشات مکانیکی
مقاومت مصالح
تهویه مطبوع
بایگانی
نویسندگان

رئیس سازمان مدارس غیردولتی با اشاره به اینکه مدارس هیئت امنایی باید به صورت خودگردان اداره شوند، گفت:‌ هم‌اکنون تنها محل تأمین منابع این مدارس دریافت پول از خانواده‌هاست که این روش نادرست است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مرضیه گرد در جمع خبرنگاران درباره روند نظارت بر مدارس هیئت امنایی اظهار کرد: از سال گذشته اقدامات جدی به منظور بررسی وضعیت مدارس هیئت‌امنایی شروع شد چرا که هدف تأسیس مدارس هیئت‌ امنایی با آنچه اکنون در برخی مدارس هیئت‌امنایی وجود دارد، فاصله زیادی دارد.

وی افزود: هدف مدارس هیئت‌ امنایی استفاده از مشارکت‌های مردم برای خودگردانی مدارس است، اما متأسفانه این روند به درستی در بسیاری از موارد رعایت نشده است.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: مدارس هیئت امنایی باید فهرست پیشنهادی افرادی که می‌توانند منابع مالی را تأمین کنند معرفی کند و صلاحیت این افراد باید در سطح استانی احراز و تأیید شود. پس از آن باید برای کلاس‌های فوق برنامه‌ مدرسه نیز فضا و منابع مالی درنظر گرفته شود البته در این مورد رضایت انجمن اولیا و مربیان و حضور اختیاری دانش‌آموزان، شرط اصلی است.

گرد بیان کرد: متأسفاته در برخی مدراس به این روال عمل نشده است و برخی مدارس مجوز از شورای آموزش و پرورش نداشتند و تنها محل تأمین منابعشان دریافت پول از اولیا و آموزش و پرورش بود؛ مدرسه هیئت امنایی مدرسه‌ای کاملاً معمولی با مدیریت متفاوت است و افرادی در آنجا حضور دارند که می‌توانند در فرایند تحصیلی و تربیتی دانش‌آموزان نقش‌آفرین باشند و این موضوع به هیچ وجه به معنای آن نیست که گروهی جمع شوند و چون تابلوی مدرسه عوض و عنوان هیئت امنایی در آن ذکر شده است از خانواده‌ها پول بگیرند.

وی با اشاره به اینکه در حال تهیه گزارش‌های دوره‌ای هستیم که این گزارش‌ها تا اواخر آذر در استان‌ها تکمیل می‌شود، گفت:  سال گذشته آموزش‌ها و شرایطی را برای مدیران مدارس هیئت امنایی تعیین کردیم اما هنوز تعدادی از آنها شرایط خودگردانی را پیدا نکرده‌اند، یکی از تفاوت‌های مدارس هیئت امنایی با مدارس عادی در این است که هیئت امنا سه مدیر را پیشنهاد می‌کند و مدیر بنا به انتخاب اداره آموزش و پروش و طبق ضوابط تأیید می‌شود و می‌تواند مدرسه را اداره کند.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی ادامه داد: به دنبال بازگرداندن این مدارس به جایگاه اصلی‌شان هستیم. متأسفانه مشاهده شده است که برخی از این مدارس حتی از عنوان شهریه هم استفاده کرده‌اند و تا دانش آموز شهریه را ندهد حاضر به ثبت نام نیستند. در اینجا از همه مدیران آموزش و پرورش می‌خواهیم توجه داشته باشند حتماً فرایند صدور مجوز مدارس هیئت امنایی طی شود و عنوان هیئت امنایی از تابلوی سردر مدارس فاقد شرایط، حذف شود. قرار نیست فضایی ایجاد کنیم که خانواده ناگزیر به پرداخت وجه باشد.

وی تصریح کرد: چنانچه مدارسی نتوانند این شرایط را احراز کنند آنها را از حالت هیئت امنایی خارج می‌کنیم و اجازه دریافت وجه نخواهیم داد همچنین یک ریال از وجوهی که هیئت امنا می‌پردازد نباید در منطقه و اداره هزینه شود ما بررسی وضعیت مالی اینگونه مدارس را به طور جدی دردستورکار داریم.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">