تدریس خصوصی ریاضیات و دروس تخصصی مهندسی توسط دکتر رضا عباسی

تدریس خصوصی ریاضیات و دروس تخصصی مهندسی توسط دکتر رضا عباسی
گروه مدرسین پایتخت
مدیریت دکتر رضا عباسی
09906166383
tadriss.ir
کانال تلگرام:
https://t.me/riazi_abbasi
ویدئوهای آموزش رایگان:
https://www.namasha.com/tadriss

تدریس ریاضیات کنکور کارشناسی ارشد
تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک کلیه مقاطع
کلاس های آمادگی کنکور سراسری
کلاس های آمادگی دبیرستان نمونه دولتی
کلاس های آمادگی جهت امتحانات دانشگاه
کلاس های آمادگی جهت امتحانات مدارس

ریاضیات کنکور کاردانی کلیه رشته ها
ریاضیات کنکورکاردانی به کارشناسی
ریاضیات کنکور سراسری ریاضی
ریاضیات کنکور سراسری تجربی
ریاضیات کنکور سراسری انسانی

انجام پروژه های دانشگاهی
دروس تخصصی رشته مهندسی مکانیک
دروس تخصصی رشته مهندسی برق
دروس تخصصی رشته مهندسی عمران
ریاضی عمومی یک
ریاضی عمومی دو
معادلات دیفرانسیل
محاسبات عددی
ریاضیات مهندسی
فیزیک یک
ترمودینامیک
انتقال حرارت
سیالات
دینامیک
استاتیک (ایستایی)
ارتعاشات مکانیکی
مقاومت مصالح
تهویه مطبوع
بایگانی
نویسندگان

معرفی شغل پزشک عمومی

چهارشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۳ ب.ظ

وظایف

·         درمان اختلالات درونی مثل فشارخون، بیماری های قلبی، دیابت و مشکلات ریه، مغز، کلیه، معده و روده.

·         تجویز دارو یا انجام معالجه و دیگر مراقبت های پزشکی خاص برای درمان یا پیشگیری از بیماری یا صدمات.

  توضیح روند و نتایج آزمایش یا داروهای تجویزی به بیماران.

·         مدیریت و درمان مشکلات رایج سلامتی از قبیل عفونت، آنفولانزا و سینه پهلو بعلاوه بیماری های جدی، شدید و پیچیده در جوانان، بزرگسالان و افراد مسن.

·         تحلیل پیشینه ضبط شده، گزارشات، نتیجه آزمایش ها و یا ارزیابی اطلاعات برای تشخیص وضعیت پزشکی بیمار.

دانش

 پزشکی و دندانپزشکی: دانش اطلاعات و تکنیک های مورد نیاز برای تشخیص و درمان بیماری ها و صدمات و نواقص انسانها که شامل علائم، روشهای درمان، ویژگی های دارو ها و واکنش های مربوط به آنها و اقدامات پیشگیری مربوط به سلامت بدن.

·         زبان انگلیسی: دانش ساختار و محتوای زبان انگلیسی شامل معنی و املای کلمات، قواعد ترکیب و گرامر.

·         خدمات خصوصی و مشتری: شامل تشخیص نیاز مشتری، کسب استاندارد های کیفیت در خدمات و ارزیابی میزان رضایت مشتری.

·         معالجه و مشاوره: دانش اصول، روش ها و رویه های تشخیص، درمان و اصلاح معلولیت های جسمی و ذهنی و مشاوره و راهنمایی در دوره خدمت.

·         روانشناسیدانش رفتار انسانی و عملکرد، شامل تفاوت های توانایی ها، علایق و شخصیت، یادگیری و انگیزش، روش های تحقیق روانشناسی و تشخیص و درمان اختلالات عاطفی و رفتاری.



توانایی ها

·         استدلال استنتاجی: توانایی ترکیب اجزاء اطلاعات برای ساختن قواعد و نتیجه گیری های کلی (شامل یافتن رابطه میان اتفاقات ظاهرا غیر مرتبط).

·         حساسیت به مسئلهتوانایی گفتن اینکه چه زمان اشتباهی وجود دارد و یا محتمل است. این توانایی شامل حل مسئله نمی باشد و فقط به شناسایی وجود مشکل توجه می کند.

·         بیان زبانی: توانایی مخابره کردن و ایده ها در گفتار به گونه ای که افراد متوجه شوند.

·         درک زبانی: توانایی گوش دادن و درک اطلاعات و ایده هایی که در گفتار بیان می شوند.

·         درک نوشتاری: توانایی خواندن و درک ایده ها و اطلاعات موجود در نوشتار.

 



چه کارهایی انجام می دهند؟

·         مستند سازی/ضبط اطلاعات: ورود، ضبط، ذخیره یا نگهداری اطلاعات به شکل نوشتاری یا الکترونیکی.

·         کمک و مراقبت از دیگران: فراهم کردن دستیار شخصی برای همکاران. مراقبت پزشکی یا حمایت احساسی از بیماران و دیگران.

·         تصمیم گیری و حل مسئله: تحلیل اطلاعات و ارزش گذاری نتایج برای انتخاب بهترین راه حل و حل مسئله.

·         به روز رسانی و استفاده از اطلاعات مربوط: به روز بودن نگه داشتن دانش شخصی و استفاده از دانش جدید در کار.

·         تفسیر معانی اطلاعات برای دیگران: ترجمه و توضیح اطلاعات و طرز استفاده از آنها برای دیگران.



این شغل مناسب چه شخصیت هایی است؟

·         جستجوگر: مشاغل متناسب با شخصیت جستجوگر غالبا شامل کار با ایده ها و نیازمند تفکر زیادی هستند. اینگونه مشاغل می توانند شامل جستجوی حقایق و کشف مسائل بصورت ذهنی باشند.

·         اجتماعی: مشاغل اجتماعی اغلب درگیر کار، ارتباط و آموزش دیگران است. این مشاغل اغلب شامل کمک و ارائه خدمت به دیگران است.

·         واقعگرا: مشاغل واقعگرا غالبا شامل فعالیت های کاربردی و عملی می باشند. آنها اغلب در ارتباط با دنیای واقعی، حیوانات ، مواد یا ماشین ها هستند. اغلب کار در بیرون است و زیاد درگیر کاغذ بازی یا کار در کنار دیگران نیست.



این شغل چگونه موجب رضایت شاغل می شود؟

·         موفقیت: این شغل برای افراد نتیجه محور مناسب است و به افراد اجازه می دهد تا از قویترین توانایی های خود استفاده کنند.

·         تصدیق: افراد اغلب در این شغل پیشرفت، پتانسیل رهبری و پرستیژ را ارزشمند می دانند. نیازهای مشابه، پیشرفت، قدرت و موقعیت اجتماعی اند.

·         استقلال: به کارکنان اجازه داده می شود تا به تنهایی کار کنند و تصمیم بگیرند. نیازهای مشابه، خلاقیت و مسئولیت است.



دوره دانشگاه

دوره آموزش دکترای پزشکی مجموعاً شش سال است و شامل مراحل: علوم پایه، نشانه شناسی و فیزیوپاتولوژی، کارآموزی بالینی و کارورزی می شود :

·         مرحله اول- علوم پایه (مرحله ابتدائی آموزش پزشکی)مدت مرحله ابتدائی پزشکی دو سال است. در این مرحله دانشجویان بخش اول دروس عمومی و دروس پایه و اصلی را می گذارنند. هدف از این مرحله، آموزش ساختمان بدن انسان و اعمال فیزیولوژیک او در سلامت و همچنین شناخت عوامل بیولوژیک بیماریزا و مکانیزمهای دفاعی بدن در برابر آنها و اصول آسیب های بدن انسان و آشنا ساختن دانشجو با اصول مسائل بهداشتی می باشد.

·         مرحله دوم-نشانه شناسی و فیزیوپاتولوژی مدت مرحله دوم 6 ماه است. هدف از آموزش در این مرحله عرضه مباحثی است که بتواند ضمن دادن آگاهی از مبانی فیزیولوژیک، دانشجوئی مکانیزم بیماریها و عوامل موثر در آنها و ظاهر بیماریها و تشخیص به طریق تحلیل گرانه آشنا نماید. دانشجو در طی این مرحله موظف به گذراندن دروس زیر است . الف نشانه شناسی و فیزیوپاتولوژی ب اتولوژی اختصاصی و فارماکولوژی

·         مرحله سوم- کارآموزی بالینی: هدف از این مرحله تشخیص بیماریها از دیدگاه بالینی و آزمایشگاهی و بدست آوردن توانائیهای لازم در بکار بردن اندیشه و استقلال و نتیجه گیری سریع به منظور برخورد منطقی و صحیح با بیمار و طراحی عملیات پیشگیری و درمانی می باشد. زمان گذراندن کار آموزی بالینی بطور مطلوب 20 ماه است که طی آن دوره های داخلی، جراحی، کودکان، زنان و زایمان، چشم، گوش و حلق و بینی، روانپزشکی، رادیولوژی، پوست گذرانده می شود. محل گذراندن کارآموزی ها، بیمارستانهای آموزشی می باشند .

·         مرحله چهارم- کارورزی بالینیهدف از این مرحله پرورش مهارتها و تقویت قدرت تصمیم گیری و افزایش اتکاء بنفس و تکمیل پرورش اندیشه از طریق رویاروئی مستقیم کارورز با مسائل بهداشتی و درمانی و واگذار کردن مسئولیت امور بهداشتی درمانی می باشد. زمان مطلوب گذراندن مرحله کارورزی 18 ماه است که طی آن دوره های داخلی، جراحی، کودکان، زنان و زایمان، بهداشت، گوش و حلق و بینی، چشم و روانپزشکی توسط کلیه کارورزان و یک دوره از دوره های اعصاب، عفونی، قلب و پوست در بیمارستانهای آموزشی و یا سایر بیمارستانهائی که قابلیت پذیرش کارورز را داشته باشند گذرانده می شود.

 

مشاغل مرتبط

·         دندانپزشکی

·         مامایی

 

نظرات  (۱)

این چیزی است که من هستم، من نیز روزانه از این وبسایت بازدید می کنم، این وب سایت واقعا عالی است و مردم در واقع افکار خوبی را به اشتراک می گذارند.
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">