تدریس خصوصی ریاضیات و دروس تخصصی مهندسی توسط دکتر رضا عباسی

تدریس خصوصی ریاضیات و دروس تخصصی مهندسی توسط دکتر رضا عباسی
گروه مدرسین پایتخت
مدیریت دکتر رضا عباسی
09906166383
tadriss.ir
کانال تلگرام:
https://t.me/riazi_abbasi
ویدئوهای آموزش رایگان:
https://www.namasha.com/tadriss

تدریس ریاضیات کنکور کارشناسی ارشد
تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک کلیه مقاطع
کلاس های آمادگی کنکور سراسری
کلاس های آمادگی دبیرستان نمونه دولتی
کلاس های آمادگی جهت امتحانات دانشگاه
کلاس های آمادگی جهت امتحانات مدارس

ریاضیات کنکور کاردانی کلیه رشته ها
ریاضیات کنکورکاردانی به کارشناسی
ریاضیات کنکور سراسری ریاضی
ریاضیات کنکور سراسری تجربی
ریاضیات کنکور سراسری انسانی

انجام پروژه های دانشگاهی
دروس تخصصی رشته مهندسی مکانیک
دروس تخصصی رشته مهندسی برق
دروس تخصصی رشته مهندسی عمران
ریاضی عمومی یک
ریاضی عمومی دو
معادلات دیفرانسیل
محاسبات عددی
ریاضیات مهندسی
فیزیک یک
ترمودینامیک
انتقال حرارت
سیالات
دینامیک
استاتیک (ایستایی)
ارتعاشات مکانیکی
مقاومت مصالح
تهویه مطبوع
بایگانی
نویسندگان

سه روش برای آزمون دادن

يكشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۳۳ ب.ظ

چند نکته برای توضیح وتمرکز بیشتر
درباره ی این نکات بیندیشید:

     روش ضربدر و منفی

     روش زمان های نقصانی

     استراتژی بازگشت

 

  • ·     

    تشخیص اولویت ها در هنگام بازگشت ، به تحلیل شما از نقاط قوت شما و اولویت های شما ارتباط دارد.

    اجرای روش زمان های نقصانی ، بدون اجرای روش ضربدر و منفی کم فایده یا حتی بی تاثیر است . باید در نوبت اول بررسی تست ها بتوانید همه ی تست هایی که برای شما ساده تر است را تشخیص دهید و پاسخ دهید .

    اجرای روش ضربدر و منفی به دو مهارت و توانایی نیاز دارد .

     

    اساسا خود تنظیمی نیاز به دو مهارت و توانایی هم زمان فراشناختی و هوش هیجانی دارد

    در اجرای روش ضربدر و منفی ابتدا باید بتوانید سوال های وقت گیر و سوال های دشوار را سریعا ( در زمان کوتاه ) تشخیص دهید : ( مهارت فراشناختی ) و سپس و مهم تر باید بتوانید از سوال های وقت گیر که بلد هستید دل بکنید و به آن ها پاسخ ندهید ( مهارت هوش هیجانی ) . یعنی اولا قدرت تشخیص داشته باشید و سطح آگاهی تان بالا باشد و ثانیا اراده ی قوی داشته باشید و بتوانید تصمیم درست را اجرا کنید .

                                                                                           کاظم قلم چی

     

  • استراتژی بازگشت برای هر دانش آموز و برای هر درس ، متفاوت و خاص همان دانش آموز و همان درس است...

  •     استراتژی بازگشت را دانش آموزانی می توانند اجرا کنند که به طور پیوسته و مطمئن روش زمان های نقصانی و روش ضربدر و منفی را به طور موفقیت آمیز اجرا کرده اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">