تدریس خصوصی ریاضیات و دروس تخصصی مهندسی توسط دکتر رضا عباسی

تدریس خصوصی ریاضیات و دروس تخصصی مهندسی توسط دکتر رضا عباسی
گروه مدرسین پایتخت
مدیریت دکتر رضا عباسی
09906166383
tadriss.ir
کانال تلگرام:
https://t.me/riazi_abbasi
ویدئوهای آموزش رایگان:
https://www.namasha.com/tadriss

تدریس ریاضیات کنکور کارشناسی ارشد
تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک کلیه مقاطع
کلاس های آمادگی کنکور سراسری
کلاس های آمادگی دبیرستان نمونه دولتی
کلاس های آمادگی جهت امتحانات دانشگاه
کلاس های آمادگی جهت امتحانات مدارس

ریاضیات کنکور کاردانی کلیه رشته ها
ریاضیات کنکورکاردانی به کارشناسی
ریاضیات کنکور سراسری ریاضی
ریاضیات کنکور سراسری تجربی
ریاضیات کنکور سراسری انسانی

انجام پروژه های دانشگاهی
دروس تخصصی رشته مهندسی مکانیک
دروس تخصصی رشته مهندسی برق
دروس تخصصی رشته مهندسی عمران
ریاضی عمومی یک
ریاضی عمومی دو
معادلات دیفرانسیل
محاسبات عددی
ریاضیات مهندسی
فیزیک یک
ترمودینامیک
انتقال حرارت
سیالات
دینامیک
استاتیک (ایستایی)
ارتعاشات مکانیکی
مقاومت مصالح
تهویه مطبوع
بایگانی
نویسندگان

برنده / برنده چهارچوبی از ذهن و قلب است که به طور مداوم در تمام جنبه ­های ارتباطی درصدد جذب منافع دو جانبه است. 

برنده / برنده یعنی تمام توافق­ها و راه ­حلها برای هر دو طرف نافع، سودمند و رضایت بخش است. با راه حل برنده / برنده، همه از تصمیمی خود خرسند و برای اجرایی آن احساس تعهد می­ کنند، برنده / برنده زندگی را عرصه همکاری تلقی می­کند و نه میدان رقابت. از نظر قالب مردم همه چیز در دو قطب متضاد دسته بندی می­ شوند: ضعیف یا قوی، زرنگ یا تنبل، برنده دسته بندی متکی به توانمندی و موقعیت و مقام است و نه اصول .

 برنده / برنده براین اصول استوار است که همه چیز برای همگان به وفور یافت می ­شود.

این معنا که موفقیت یکی در گروی عدم موفقیت دیگری نیست

برنده/ برنده به شیوه کار شما یا من مرتبط نیست بلکه اعتقادی است که راه حل والاتری را ارائه می ­کند.

وقتی دخترم در شانزده سالگی گواهینامه رانندگی گرفت، باتوافقی متکی به اصل برنده/برنده به او اجازه دادم که از اتومبیل خانواده استفاده کند. براساس این توافق او وظیفه داشت که اتومبیل را خوب و تمیز نگهداری کند. از اتومبیل برای مقاصد مهم و حیاتی استفاده کند، درمقام راننده در خدمت من و مادرش باشد و تمام این کارها را مشتاقانه و بدون تاکید و یادآوری به مرحله اجرا گذارد. من متعهد شدم که به غیر از اتومبیل، بنزین و مخارج بیمه اتومیبل را تامین کنم. ما توافق کردیم که بعد از ظهر شنبه هر هفته، با هم ملاقاتی داشته باشیم تا به اتفاق عملکردش را حول محور برنده-برنده ارزیابی کنیم. عواقب کار کاملاً روشن بود، مادامی که تعهدش را حفظ می کرد، می­توانست از اتومبیل استفاده کند، در غیر این صورت یا امتیاز استفاده از اتومیبل را از دست می داد و یا بار دیگر متعهد می شد که به رعایت این توافق گردن نهد، توافق متکی بر اصل برنده/برنده از آغاز انتظار ما را هم مشخص می ­کرد. دخترم دراین توافق برنده بود چرا که می ­توانست از اتومبیل استفاده کند، من و ساندرا نیز به طور قطع برنده بودیم، نه تنها نیاز به انتقال او به مدرسه و جاهای دیگر نداشتیم بلکه با دسترسی او به اتومبیل بسیاری از کارهای ما در سطح شهر انجام می شد. نگران تعمیر و نگهداری و تمیز کردن اتومبیل هم نبودیم. به علاوه حس مسئولیت پذیری او را نیز تقویت می­کردیم، وجدان، قوه تشخیص و انسجام شخصیت او و اندوخته قابل توجه او در حساب بانک عاطفی ما، موجب می­شد که او به خوبی از عهده کار برآید، اعتماد حاکم بین ما سبب می­شد که ناگزیر نباشیم که جزءجزء کارهایش را زیرنظر بگیریم، و نهایتاً با تشویق و یا تنبیه واکنش نشان دهیم. توافقنامه برنده/برنده­ای را در اختیار داشتیم که مارااز هر حیث آزاد ورها می­کرد؛ بهره­مندی از تکنیک برنده/برنده موجب سهولت کارها می ­شود. درعین حال این فن تنها با توسل به یکپارچگی وجود و اعتماد بین دوطرف ثبات پیدا می ­کند.

به پیشنهاد این صاحب نظران، جوهر مذاکرات اصولی واخلاقی جداکردن فرد از مسئله است. به بیانی دیگر معیارها و اصول تامین کننده منافع دو طرف باید مرکز توجه قرارگیرد و نه مقام وموقعیت ایشان. درتمام مدتی که با افراد وسازمان­های مختلف درجستجوی راه حل برنده/برنده بوده ­ام، همواره به این نکته تاکید ورزیده­ ام که تنها راه دستیابی به برد دو جانبه، پیروی از روش چهار مرحله­ای زیر است:

مسئله را از دیدگاه فرد دیگر ببینید، واقعاً در جستجو باشید، به نکاتی اشاره کنید که ازنظر ایشان مهم و ضروری است و به خوبی و حتی بهتر از او این نکات را توصیف کنید.

موارد اصلی و نکات کلیدی را بدون توجه به موقعیت­ ها شناسایی کنید.

مشخص کنید که کدام نتایج، راه حل کاملاً قابل قبولی را سبب می ­شود.


نظرات  (۲)

۲۰ دی ۹۷ ، ۱۵:۳۰ علی زیرایی
دنبال شدید
پاسخ:
سلام و درود
ممنونم
بسیار عالی 
پیروز باشید لینک شدید
پاسخ:
سلام و درود
ممنونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">