تدریس خصوصی ریاضیات و دروس تخصصی مهندسی توسط دکتر رضا عباسی

تدریس خصوصی ریاضیات و دروس تخصصی مهندسی توسط دکتر رضا عباسی
گروه مدرسین پایتخت
مدیریت دکتر رضا عباسی
09906166383
tadriss.ir
کانال تلگرام:
https://t.me/riazi_abbasi
ویدئوهای آموزش رایگان:
https://www.namasha.com/tadriss

تدریس ریاضیات کنکور کارشناسی ارشد
تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک کلیه مقاطع
کلاس های آمادگی کنکور سراسری
کلاس های آمادگی دبیرستان نمونه دولتی
کلاس های آمادگی جهت امتحانات دانشگاه
کلاس های آمادگی جهت امتحانات مدارس

ریاضیات کنکور کاردانی کلیه رشته ها
ریاضیات کنکورکاردانی به کارشناسی
ریاضیات کنکور سراسری ریاضی
ریاضیات کنکور سراسری تجربی
ریاضیات کنکور سراسری انسانی

انجام پروژه های دانشگاهی
دروس تخصصی رشته مهندسی مکانیک
دروس تخصصی رشته مهندسی برق
دروس تخصصی رشته مهندسی عمران
ریاضی عمومی یک
ریاضی عمومی دو
معادلات دیفرانسیل
محاسبات عددی
ریاضیات مهندسی
فیزیک یک
ترمودینامیک
انتقال حرارت
سیالات
دینامیک
استاتیک (ایستایی)
ارتعاشات مکانیکی
مقاومت مصالح
تهویه مطبوع
بایگانی
نویسندگان

28 سری نمونه سوال  امتحان ریاضی پایه هشتم  مدرسه های مختلف کشور برای استفاده ی شما عزیزان فراهم شده است.در صورتی که برای حل این سوالات و یا آمادگی برای امتحانات درس ریاضیات احساس نیاز به مدرس خصوصی می کنید با من تماس بگیرید.

رضا عباسی

09906166383

دانلود

نظرات  (۱۲)

۱۶ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۳۳ ابوالفضل مهدوی فر
سلام
خوب بود
خوشحال می شم به وبلاگ من هم سر بزنید:
cafe-ketab.blog.ir
نظر یادتون نره
موفق باشید
پاسخ:
ممنون
سر زدیم..
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ممنون که  در سایت sadeghim.blog.ir به سوال من نظر دادید من فقط مانده ام از این سی دی های ********** که قیمتشان 3و 4 میلیون تومان است بخرم برای کنکور یا نه ممنون بیشتر راهنمایی کنین
پاسخ:
جواب برای شما ارسال شد
ممنون از راهنمایی شما
پاسخ:
خواهش میکنم.
سلام ایا اجازه هست از مطالب شما در وبلاگ خودم استفاده کنم؟
با تشکر
پاسخ:
استفاده از مطالب ما صرفا با قید نام منبع یعنی "گروه مدرسین پایتخت" مجاز می باشد.
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۰۲ مهدی ابوفاطمه
ممنون از تشریف آوردنتون به وب بنده
لینک شدید
پاسخ:
ممنون از لطفتان
بزرگوارید
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۰۱ پارسا ارزانی
ممنون از شما خیلی بدردم خورد و یک بار دیگه هم از تون ممنونم که به وبم سر می زنید ببخشید که دیر لینک تون کردم همش دور برنامه نویسی هستم:) راستی اگه میشه ماروهم لینک کنید لطفا:/
پاسخ:
با عرض سلام و احترام و سپاس بابت حضور  گرمتان
شما را لینک نمودیم
لطفا ما را با عنوان "گروه مدرسین پایتخت" لینک نمایید
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۴۰ شهید مرتضی آوینی
وبلاگ عالی موفق باشید🌹🌹🌹
پاسخ:
ممنون از لطفتون
ممنونم..
موفق باشید

من لینک تون کردم با افتخار...
پاسخ:

ممنون از لطفتون

بزرگوارین

وبلاگ ما را دنبال کنید
پاسخ:
چشم
سلام 

سپاسگزار حضورتان هستم 

درودتان 
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتان
موفق باشید
۲۷ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۵۰ سرباز کوچولو
ممنون از حضور همیشگی شما در وب شهدا
ممنون میشم برای نشر فرهنگ شهادت ما را با عنوان 
مروت و مردانگی شهدا
لینک بفرمایید.
پاسخ:
سلام
شما در سایت گروه مدرسین پایتخت لینک شدید
امیدوارم این عمل دو طرفه  بوده و شما هم ما را لینک فرمایید
ممنون
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۳۶ زهرا حامدی
واقعا سایت عالی دارید من به شخصه عاشققق ریاضی هستم خیلیی ممنون
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون
ایشاالله موفق باشید
حق نگهدارتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">