تدریس خصوصی ریاضیات و دروس تخصصی مهندسی توسط دکتر رضا عباسی

تدریس خصوصی ریاضیات و دروس تخصصی مهندسی توسط دکتر رضا عباسی
گروه مدرسین پایتخت
مدیریت دکتر رضا عباسی
09906166383
tadriss.ir
کانال تلگرام:
https://t.me/riazi_abbasi
ویدئوهای آموزش رایگان:
https://www.namasha.com/tadriss

تدریس ریاضیات کنکور کارشناسی ارشد
تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک کلیه مقاطع
کلاس های آمادگی کنکور سراسری
کلاس های آمادگی دبیرستان نمونه دولتی
کلاس های آمادگی جهت امتحانات دانشگاه
کلاس های آمادگی جهت امتحانات مدارس

ریاضیات کنکور کاردانی کلیه رشته ها
ریاضیات کنکورکاردانی به کارشناسی
ریاضیات کنکور سراسری ریاضی
ریاضیات کنکور سراسری تجربی
ریاضیات کنکور سراسری انسانی

انجام پروژه های دانشگاهی
دروس تخصصی رشته مهندسی مکانیک
دروس تخصصی رشته مهندسی برق
دروس تخصصی رشته مهندسی عمران
ریاضی عمومی یک
ریاضی عمومی دو
معادلات دیفرانسیل
محاسبات عددی
ریاضیات مهندسی
فیزیک یک
ترمودینامیک
انتقال حرارت
سیالات
دینامیک
استاتیک (ایستایی)
ارتعاشات مکانیکی
مقاومت مصالح
تهویه مطبوع
بایگانی
نویسندگان

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96

سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۴۲ ب.ظ

هرساله به دلیل آن که برخی از داوطلبان کنکور در مرحله انتخاب رشته دچار مشکل شده اند و یا از انتخاب رشته خود راضی نبودند تکمیل ظرفیت کنکور سراسری  انجام می شود که این فرصتی است که داوطلبان بار دیگر به منظور تصحیح ، تصمیم به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت می گیرند.

 حائز اهمیت است که... آن دسته از داوطلبانی که انتخاب رشته موفق داشته اند هم می توانند در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96شرکت کنند.همچنین برخی از داوطلبان  که در دانشگاه پذیرفته شده اند اما از دانشگاه و رشته خود رضایت ندارند نیز می توانند در تکمیل ظرفیت کنکور 96 شرکت کنند و لازم به ذکر است که اگر تکمیل ظرفیت شما پذیرفته نشد مشکلی پیش نخواهد آمد و داوطلبان می توانند در رشته پذیرفته شده خود تحصیل کنند. تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 برای آنهایی که در رشته تجربی آزمون داده اند جالب توجه نبود اما برای داوطلبان رشته های انسانی ، هنر ، زبان و ریاضی به دلیل تنوع در رشته های معرفی شده خبر بسیار خوبی بوده است.

زمان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96

زمان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 طبق اطلاعیه سازمان سنجش از 23 آبان آغاز شده و تا 2 آذر ادامه خواهد داشت  و کلیه دانشگاه هایی که در انتخاب رشته کنکور سراسری 96  نتوانستند ظرفیت خود را تکمیل کنند می تواند اعلام نیاز کنند. از آنجایی که شروع تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 در پاییز همزمان با شروع سال تحصیلی می باشد هر ساله داوطلبانی که در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری شرکت کرده اند در بهمن ماه شروع به تحصیل می کنند

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96

·         داوطلبان بایستی منتظر اطلاعیه سازمان سنجش مبنی بر اعلام رشته محل های اعلام شده تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 باشند.

·         بعد از انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 رشته های تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان مانند انتخاب رشته کنکور سراسری 96  هر رشته محل دارای یک کد خواهد بود.

·         قابل توجه است که در سال گذشته داوطلبان حق 50 انتخاب رشته را داشتند بعد از انتخاب رشته های مورد علاقه بایستی لیست رشته های انتخابی در تکمیل ظرفیت کنکور 96 را در سایت سازمان سنجش ثبت کرده و کد رهگیری را دریافت کنند.

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96

نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 در سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است که اعلام نتایج کاملا اینترنتی بوده و مشاهده نتایج  تنها با اطلاعات فردی ممکن است . زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 هنوز اعلام نشده است.

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96

لازم به ذکر است که تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 به دو دسته تقسیم می شود 1) تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 براساس سوابق تحصیلی 2) تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 براساس حضور در جلسه آزمون سراسری 96 و رتبه کنکور

رشته هایی که در تکمیل ظرفیت بر اساس سوابق تحصیلی اعلام می شود مربوط به دانشگاه های غیرانتفاعی و پیام نور می باشد. در هر صورت برای تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 که بر اساس سوابق تحصیلی اعلام می شود تنها شرط آن داشتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی و یا دیپلم چهار ساله نظام قدیم و فوق دیپلم است و نیازی به شرکت در کنکور نمی باشد ، قبولی آن ها نیز براساس معدل می باشد.

تنها شرط قبولی تکمیل ظرفیت کنکور سراسری برای آن دسته داوطلبانی که در جلسه آزمون سراسری 96 شرکت کرده اند ، حضور در جلسه آزمون و صدور کارنامه بوده و تنها رتبه داوطلبان در کنکور تعیین کننده محل و رشته قبولی آنهاست.

نکته ی مهم در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96

یکی از نکات مهمی که داوطلبان در تکمیل ظرفیت کنکور 96 باید به آن توجه کنند این است که بعد از انتخاب رشته تکمیل ظرفیت اگر در دانشگاه های روزانه پذیرش شوند و به هر دلیلی در رشته خود ادامه تحصیل ندهند حق شرکت در کنکور سراسری 97 از آنها گرفته خواهد شد اما حق شرکت در کنکور آزاد سال آینده برای آنها محفوظ خواهد بود.به عبارتی دیگر اگر شما در انتخاب رشته اصلی در رشته ای قبول شده اید و در حال تحصیل هستید و در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت هم شرکت کرده اید و قبولی جدیدی کسب کرده اید موظف به شرکت در رشته و دانشگاه جدید هستید ، بنابراین دقت کنید که در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری فقط رشته های مورد علاقه ای را انتخاب کنید که از شرکت در آنها اطمینان دارید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">