تدریس خصوصی ریاضیات و دروس تخصصی مهندسی توسط دکتر رضا عباسی

تدریس خصوصی ریاضیات و دروس تخصصی مهندسی توسط دکتر رضا عباسی
گروه مدرسین پایتخت
مدیریت دکتر رضا عباسی
09906166383
tadriss.ir
کانال تلگرام:
https://t.me/riazi_abbasi
ویدئوهای آموزش رایگان:
https://www.namasha.com/tadriss

تدریس ریاضیات کنکور کارشناسی ارشد
تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک کلیه مقاطع
کلاس های آمادگی کنکور سراسری
کلاس های آمادگی دبیرستان نمونه دولتی
کلاس های آمادگی جهت امتحانات دانشگاه
کلاس های آمادگی جهت امتحانات مدارس

ریاضیات کنکور کاردانی کلیه رشته ها
ریاضیات کنکورکاردانی به کارشناسی
ریاضیات کنکور سراسری ریاضی
ریاضیات کنکور سراسری تجربی
ریاضیات کنکور سراسری انسانی

انجام پروژه های دانشگاهی
دروس تخصصی رشته مهندسی مکانیک
دروس تخصصی رشته مهندسی برق
دروس تخصصی رشته مهندسی عمران
ریاضی عمومی یک
ریاضی عمومی دو
معادلات دیفرانسیل
محاسبات عددی
ریاضیات مهندسی
فیزیک یک
ترمودینامیک
انتقال حرارت
سیالات
دینامیک
استاتیک (ایستایی)
ارتعاشات مکانیکی
مقاومت مصالح
تهویه مطبوع
بایگانی
نویسندگان

توصیه ای که به دانش آموزان داریم این است که در این چند روز باقی مانده تمام نکاتی را که برای آن ها توضیح می دهیم به کار ببندنند، یکی از نکات خیلی مهم این است که حتماً شب های باقی مانده زودتر از قبل بخوابند تا صبح ها زود تر و سر حال تر از خواب بیدار شوند.

سعی کنید اگر حتی اهل صبحانه خوردن نیستید در این چند روز باقی مانده تا کنکور صبحانه های مقوی و کاملی بخورید.

 در روز قبل از کنکور به حوزه کنکور خود را بروید و با آدرس حوزه خود کاملاً آشنا شوید تا در صبح روز کنکور برای پیدا کردن مسیر وقت را از دست ندهید و دچار نگرانی نشوید.

روز کنکور بعد از خوردن یک صبحانه مناسب تمام وسایل لازم "12 مورد" را که از قبل آماده کرده بودند با خود برمی دارند و با اُمید به خدا سر جلسه کنکور می روند.

در سر جلسه کنکور گام اول این است که با نام و یاد خدا کنکور را آغاز کنند، بعد دفترچه را بردارند و با آرامش سوالات را به ترتیب درس ها بخوانند نه این که دفترچه را تند تند ورق بزنند و بخواهند در یک نگاه همه سوالات را ببینند چون این کار باعث می شود اگر در آن سوالات، سوالی را ببینید که بلد نیستید شما را نگران می کند و نمی توانید به سوالات دیگر هم پاسخ دهید.

دومین توصیه ای که برای شما دارم این است که آزمون شما یک سوال دارد و آن هم فقط همان سؤالی است که در حال حل کردن آن هستید پس در آن لحظه به هیچ چیز دیگر فکر نکنید.

وقتی این سوال را با ذهن باز حل کردید به سراغ سؤال بعدی بروید و باز هم فکر کنید همین یک سؤال را باید پاسخ دهید و تمام فکر خود را روی آن سؤال بگذارید.

توصیه سوم این که حتماً بعد از هر 10 تا سؤالی که پاسخ می دهید یک بار سوالاتی را که پاسخ داده اید را چک کنید و بعد به سراغ سؤال یازدهم بروید، این کار را برای اطمینان بیشتر انجام دهید تا اگر اشتباهی در سؤالات داشتید تصیح کنید.

توصیه جدی دیگر این که حتماً هر سؤال را همان موقع که راه حل را انجام می دهند و به جواب آخر می رسند، گزینه درست مربوط به آن را علامت بزنند و آن را به زمان بعد موکول نکنند که روش اشتباهی است و باعث می شود در وارد کردن جواب ها دچار اشتباه شوند.

توصیه دیگر این که حتماً سوالات را با دقت و کامل بخوانند و حتماً 4 گزینه مربوط به هر سؤال را با دقت بخوانند.

در کنکور به هیچ عنوان به نتیجه کنکور فکر نکنند و سعی کنند تمام زمان کنکور را پر انرژی ادامه دهند.

نکته مهم دیگر این که استراتژی بازگشت داشته باشند و دقیقاً بدانند زمانی را که اضافه می آورند را به چه کاری بپردازند، آیا به سراغ سؤالات نزده خود بروند و یا به سؤالاتی که علامت زده اند و وقت گیر بوده بپردازند.

دانش آموزان باید قبل از کنکور کاملاً شناخت از خود پیدا کنند و در سر جلسه کنکور با آگاهی کامل کنکور خود را مدیریت کنند.

ما چند سال پیش فقط به دانش آموزان می گفتیم که اعداد و زمان های نقصانی را حفظ کنند و آن را دقیق مدیریت کنند، امّا الان می گوییم که به غیر از حفظ کردن اعداد زمان های نقصانی به این فکر کنند که از هر درسی می خواهند از 10 تا سؤال به چند سوال جواب دهند.

یعنی خود را کاملاً برای این موضوع آماده کنند تا سر جلسه کنکور گیج نشوند و زمان را از دست ندهند و زمان و سؤالات را به خوبی مدیریت کنند.

نکته دیگر این که از رویس سؤالات سخت و پیچیده بگذرند، این خیلی مهم است. با توجه به این که سازمان سنجش 4 نوع دفترچه در اختیار داوطلبان قرار می دهد یعنی دفترچه های "A، B، C، D "، داوطلبان سعی کنند سؤالات را با دقت بخوانند و در آرامش کامل از روی سؤالاتی که می داند سخت و وقت گیر است بگذرد و قدرت نه گفتن داشته باشد.

به هیچ عنوان خود را با دانش آموز کناری خود مقایسه نکنید و فکر نکنید که او تند تند سؤالات را پاسخ می دهد و تو نمی توانی که جواب دهی، این را بدانید که دفترچه او با شما متفاوت است.

انرژی خود را تا پایان آزمون حفظ کنید و انرژی خود را برای تمام آن 4 ساعت تقسیم کنید نه این که اول کنکور پر انرژی شروع کنید و تمام انرژی خود را صرف یک ساعت اول کنید و بعد دیگر انرژی نداشته باشید، باید مدیریت خود داشته باشید.

"12 وسیله ای " را که در برنامه های قبلی هم گفته ایم حتماً با خود داشته باشند،

1-     کارت ورود به جلسه

2-     کارت ملی

3-     مداد سیاه نرم

4-     مداد پاک کن و حتماً پاکن خود را سوراخ کنید و با یک نخ آن را در گردن خود بیاندازید تا آن را گم نکنید و دچار مشکل نشوید.

5-     ساعت مچی چون ممکن است در آن سالنی که شما در حال امتحان دادن هستید ساعت نباشد و شما نیاز دارید تا زمان خود را مدیریت کنید.

6-     مداد تراش

7-     سنجاق برای نصب کارت ورود به جلسه به لباس خود.

8-     اعداد زمان های نقصانی که حتماً باید آن ها را حفظ کنید.

9-     دستمال کاغذی

10-دستمال پارچه ای برای این که آن را دور بطری آب بپیچید تا آب دور بطری روی برگه شما نریزد.

11-مواد قندی مثل خرما و غیره.

12-بطری آب که ترجیحاً بهتر است همراه با یخ باشد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">