تدریس خصوصی ریاضیات و دروس تخصصی مهندسی توسط دکتر رضا عباسی

تدریس خصوصی ریاضیات و دروس تخصصی مهندسی توسط دکتر رضا عباسی
گروه مدرسین پایتخت
مدیریت دکتر رضا عباسی
09906166383
tadriss.ir
کانال تلگرام:
https://t.me/riazi_abbasi
ویدئوهای آموزش رایگان:
https://www.namasha.com/tadriss

تدریس ریاضیات کنکور کارشناسی ارشد
تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک کلیه مقاطع
کلاس های آمادگی کنکور سراسری
کلاس های آمادگی دبیرستان نمونه دولتی
کلاس های آمادگی جهت امتحانات دانشگاه
کلاس های آمادگی جهت امتحانات مدارس

ریاضیات کنکور کاردانی کلیه رشته ها
ریاضیات کنکورکاردانی به کارشناسی
ریاضیات کنکور سراسری ریاضی
ریاضیات کنکور سراسری تجربی
ریاضیات کنکور سراسری انسانی

انجام پروژه های دانشگاهی
دروس تخصصی رشته مهندسی مکانیک
دروس تخصصی رشته مهندسی برق
دروس تخصصی رشته مهندسی عمران
ریاضی عمومی یک
ریاضی عمومی دو
معادلات دیفرانسیل
محاسبات عددی
ریاضیات مهندسی
فیزیک یک
ترمودینامیک
انتقال حرارت
سیالات
دینامیک
استاتیک (ایستایی)
ارتعاشات مکانیکی
مقاومت مصالح
تهویه مطبوع
بایگانی
نویسندگان

معرفی 15 سایت عالی برای یادگیری زبان انگلیسی

يكشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۲۲ ب.ظ

درباره اهمیت یادگیری زبان انگلیسی بسیار سخن رفته است . اگه شما نیز قصد دارید زبان انگلیسی را فرا گیرید یا زبان خود را تقویت نمایید امروز پانزده سایت بی نظیر و ممتاز در اینترنت معرفی خواهم نمود که امیدوارم جواب گوی نیاز شما در زمینه یادگیری زبان انگیسی باشد.

1-livemocha

livemocha اولین سایت شبکه اجتماعی مخصوص یادگیری زبانهای خارجی در دنیاست . در این سایت دروس خود آموز ، نوشته ، صوت و ویدئوهایی متنوع و گوناگونی در این زمینه ها وجود دارد اما این ، همه قابلیت های این سایت نیست !
مهمترین خاصیت این سایت این است که عده بسیار زیادی از علاقمندان به یادگیری زبان های خارجی در سرتاسر جهان در این سایت گرد هم آمده اند و با امکاناتی که این سایت در اختیار آنها قرار گذاشته است قادر هستند با یکدیگر با زبان پایه مورد علاقه خود ارتباط برقرار نمایند و زبان خود را بهبود بدهند . همچنین افراد بسیار زیادی در این سایت وجود دارند که به زبان مورد نظر شما تسلط کافی دارند و شما را در این زمینه یاری می دهند . نام دیگر آن را فیسبوک علاقمند به یادگیری زبانهای خارجی بگذارید ! lخودم هم به این سایت علاقمند شدم بعد از نوشتن این مطلب در سایت ایران فاکس نیوز حتما به این سایت مراجعه خواهم نمود ! البته جالب است بدانید اگر ایرانی هستید ، اگر در ایران نیستید ولی نمی توانید خوب فارسی صحبت کنید این سایت از علاقمندان به یادگیری زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند .

هر علاقمند با یادگیری زبان انگلیسی آرزو دارد دایره لغات خود را افزایش دهد . تخصص این سایت نیز همین است . در ورژن رایگان این سایت فایل های mp3 و فیدهای پرباری علاوه بر آموزش های معمول به شما می دهد و متدهای گوناگونی را برای یادگیری به شما معرفی می نماید .

3-BBC

قسمت اموزش زبان های خارجی بی بی سی که شامل زبان انگلیسی نیز هست یک سایت آموزشی قوی و پربار است که مطالب آن روزانه با موضوعات روز بروز می شود . صوت و تصویر بسیار در این سایت بکار رفته است .

4-Using English.com

این سایت هم یک سایت بسیار مفید برای کسانی است که دوست دارند زبان انگلیسی را بعنوان زبان دوم خود بیاموزند ! در این سایت مجموعه کاملی از قوائد ، لغات ، آزمون ها و مباحث ESL و یک انجمن فعال گفتگو و همچنین استادان راهنما همگی به رایگان آماده خدمت به شماست .

5-About.com

این سایت هم آموزش خود را بر مبنای زبان انگلیسی زبان دوم قرار داده است . این سایت درس های خود را به هشت نرحله تقسیم نموده است و از یک انجمن فعال گفتگو نیز بهره می برد .

6- Learn English Online 

خب این سایت برای کسانی مفید است که پایه بسیار ضعیفی در انگلیسی دارند . یازده مرحله دارد و در هر مرحله ممکن است درس های شمابه باشند پس در مجموع بیش از 50 درس در آن وجود دارد.

7-Word2Word

سایتی دیگری که در ایران فاکس نیوز معرفی می کنم در حقیقت یک دایرکتوری مخصوص یادگیری زبان انگلیسی است که در آن می توان لینک های بسیار زیادی به فیلم های آموزشی ، سایت های آموزش زبان ، گرامرها ، تلفظ ها و سایت هایی از این قبیل یافت.

8-Transparent Language

این هم نرم افزار خو آموز زبان انگلیسی شامل مقاله ، بازی و دانلود است . همچنین برای راحتی کاربران واژگان این نرم افزار به 100 زبان دنیا ترجمه شده است .

9-EnglishClub

این سایت نیز در کنار آموزش ویدئوهای صوتی و تصویری بسیار زیادی در کنار چت و گفتگوی ان لاین به شما می دهد .

10-Italki 

این سایت که بر پایه وب 2 ساخته شده است به شما کمک می کند تا با دوستیابی ، شرکای خود برای یادگیری زبان انگلیسی را بیابید . همچنین صدها مقاله ، ویدئو ، صوت و تصویر در این سایت اجتمی یافت می شود .

11-A4esl.org

در این سایت می توانید ازمون های زبان انگلیسی در همه مراحل از پایه تا پیشرفاته و به تفکیک موضوع از قبیل واژگان ، گرامر ، سطح را بیابید .

12-DigitalDialects

در این سایت با بازی های متنوع به شما زبان انگلیسی را اموزش می دهد.

13-Radio Lingua Network 

این سایت بر پایه صوت بیش از بیست زبان مختلف را آموزش می دهد . شما می توانید فایل ها را بصورت mp3 دانلود نمایید و هر مکان که مایلید از آن استفاده نمایید .

14-Vocabulix

برای قوی کردن دایره لغات در سه زبان انگلیسی ، فرانسه و اسپانیایی در درس های 90 روزه

15--Language.com 

گاهی اوقات گوش دادن بهترین شیوه آموزشی است . در این سایتدبیش از چهل درس بر پایه صوت می توانید بیابید .

منبع:

http://www.iranfoxnews.com

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">