تدریس خصوصی ریاضیات و دروس تخصصی مهندسی توسط دکتر رضا عباسی

تدریس خصوصی ریاضیات و دروس تخصصی مهندسی توسط دکتر رضا عباسی
گروه مدرسین پایتخت
مدیریت دکتر رضا عباسی
09906166383
tadriss.ir
کانال تلگرام:
https://t.me/riazi_abbasi
ویدئوهای آموزش رایگان:
https://www.namasha.com/tadriss

تدریس ریاضیات کنکور کارشناسی ارشد
تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک کلیه مقاطع
کلاس های آمادگی کنکور سراسری
کلاس های آمادگی دبیرستان نمونه دولتی
کلاس های آمادگی جهت امتحانات دانشگاه
کلاس های آمادگی جهت امتحانات مدارس

ریاضیات کنکور کاردانی کلیه رشته ها
ریاضیات کنکورکاردانی به کارشناسی
ریاضیات کنکور سراسری ریاضی
ریاضیات کنکور سراسری تجربی
ریاضیات کنکور سراسری انسانی

انجام پروژه های دانشگاهی
دروس تخصصی رشته مهندسی مکانیک
دروس تخصصی رشته مهندسی برق
دروس تخصصی رشته مهندسی عمران
ریاضی عمومی یک
ریاضی عمومی دو
معادلات دیفرانسیل
محاسبات عددی
ریاضیات مهندسی
فیزیک یک
ترمودینامیک
انتقال حرارت
سیالات
دینامیک
استاتیک (ایستایی)
ارتعاشات مکانیکی
مقاومت مصالح
تهویه مطبوع
بایگانی
نویسندگان

کارنامه سبز ، کارنامه نهایی کنکور

سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۴۸ ب.ظ

تقریبا یک هفته پس از اعلام نتایج نهایی کنکور یعنی در مهر ماه شاهد انتشار کارنامه سبز کنکور هستیم.

 اگر هیچ گونه اطلاعاتی در رابطه باکارنامه سبز (کارنامه نهایی و یا کارنامه محرمانه) ندارید و از کاربرد آن بی اطلاع هستید لازم است بدانید که ...کارنامه سبز یا کارنامه نهایی یا کارنامه محرمانه کارنامه‌ ای است که برای داوطلبان آزمون سراسری که براساس کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته شده اند و در زمان مقرر نسبت به انتخاب رشته اینترنتی اقدام نموده‌اند،صادر می شود.

این کارنامه برای آن دسته از داوطلبانی مورد استفاده خواهد بود که در یکی از انتخاب هایشان قبول شده اند اما از رشته قبولی خود رضایت کافی را ندارند. اما کاربرد کارنامه سبز در این موقعیت چیست؟ در این موقعیت داوطلبان می توانند با استفاده از کارنامه سبز در خصوص اینکه در کدام یک از انتخاب های پایین تر از انتخابی که در آن قبول شده اند می توانستند قبول شوند، به عبارت دیگر نمره قبولی آن رشته محل یا انتخاب را آورده بودند و صرفا اگر آن انتخاب را بالاتر می زدند می توانستند در آن رشته محل قبول شوند آگاه شوند.

چه کسانی می توانند از کارنامه سبز استفاده نمایند؟

توجه داشته باشید که امکان استفاده از کارنامه سبز برای آن دسته از داوطلبانی که مردود شده اند به هیچ وجه وجود نخواهد داشت و داوطلبان مردود شده می توانند شانس خود را در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶ و یا تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۹۶  امتحان نمایند. بنابران کارنامه سبز یا کارنامه نهایی اطلاعات لازم را در اختیار داوطلبانی که قصد دارند به یکی از انتخاب های پایینی انتقالی بگیرند قرار می دهد و در کارنامه سبز این امکان برای داوطلبان در نظر گرفته شده است که اگر امکان قبولی در اولویت های پایین تر برای آنها وجود دارد، بتوانند از این امکان استفاده کنند.

راهنمای استفاده از کارنامه سبز (کارنامه نهایی یا کارنامه محرمانه)

در این قسمت به شما آموزش خواهیم داد که چگونه می توانیم با استفاده از اطلاعات داخل کارنامه سبز ( کارنامه نهایی یا کارنامه محرمانه ) بدانیم که در کدام یک از انتخاب های پایینتر خودمان امکان قبول شدن را داشتیم.برای این کار می بایست دو عدد داخل کارنامه سبز را با یکدیگر مقایسه کنیم. اولین عدد موجود در ستون رتبه داوطلب و دومین عدد موجود در ستون آخرین رتبه قبولی را می بایست مورد قیاس قرار دهیم . ابتدایی ترین ردیفی که در آن رتبه داوطلب یعنی شما  از رتبه آخرین نفر قبولی کمتر  و یا حتی برابر باشد در واقع  محل قبولی شما می باشد.

به همین ترتیب هر داوطلب با استفاده از کارنامه سبز (کارنامه نهایی یا کارنامه محرمانه ) مخصوص خود می تواند وضعیت خود را وارسی کند. لازم به ذکر است که بدانید برای یافتن انتخابی که در آن قبول شده اید فقط می بایست ستون نتیجه را نگاه کنید. به این ترتیب که هر ردیفی که در مقابل آن علامت * باشد همان رشته محل قبولی شما خواهد بود و شما می بایست تنها انتخاب ها و ردیف های پایین تر از کد رشته ی قبولی را نگاه کنید.

اکنون اگر شما  بخواهید بدانید که انتخاب های پایین تر تان اشاره به کدام رشته محل دارد، کافی است فقط با برگه انتخاب رشته خود کارنامه نهایی (کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه) را مطابقت دهید و می توانید با استفاده از کدی که در ستون اول درج شده است و همچنین جستجو در دفترچه انتخاب رشته، متوجه رشته محل مورد نظر شوید.

شرایط استفاده از کارنامه سبز برای انتقالی

داوطلبان گرامی به خاطر داشته باشید که سازمان سنجش پس از منتشر کردن کارنامه سبز (کارنامه نهایی یا کارنامه محرمانه ) مسئولیتی در قبال انتقالی یا جابجایی به اولویت ها برای انتخاب های پایین تر ندارد و این دانشگاه مبدا و مقصد می باشند که می بایست با این انتقالی موافقت نمایند.بنابراین توقع نداشته باشید که اگر کارنامه سبز (کارنامه نهایی یا کارنامه محرمانه) هم به اثبات برساند که  شما در یکی از انتخاب های پایین تر قبول می شدید،حتما بتوانید در آن رشته به تحصیل بپردازید.

منظور از دانشگاه مبدا همان دانشگاهی است که پس از منتشر شدن نتایج نهایی آزمون در آن قبول شده اید و می بایست مهرماه در آن ثبت نام به عمل آورید و دانشگاه مقصد نیز همان دانشگاهی است که با توجه به مدارک موجود در کارنامه سبز (کارنامه نهایی یا کارنامه محرمانه) در رشته ای که در انتخاب ها و یا اولویت های پایین تر خود رتبه قبولی را آورده بودید مشروط به اینکه اگر آن را بالاتر از انتخاب قبولی فعلی خود می زدید. ( به عبارتی انتخابی که علاقه مندید به آن تغییر رشته و یا تغییر دانشگاه دهید.)

نکات مهم پیرامون کارنامه سبز (کارنامه محرمانه) :

·         علامت ستاره (*) در ستون نتیجه نشان می‌دهد که داوطلب در این کد رشته محل پذیرفته شده است.

·         عدد 1 به منزله انتخاب رشته های شرایط خاص می باشد.

·         عدد 2  به معنی این است که شما در زمان اعلام نتیجه نهایی دست کم در یک کد رشته محل برای انجام مصاحبه به یکش از دانشگاه ها معرفش شده اید.

·         عدد 3  یعنی این که داوطلب با توجه به داشتن نمره در رشته محل انتخابی، در سهمیه مجاز دیگری به جز سهمیه نهایی و یا جنسیت دیگر پذیرفته شده است.

·         عدد 4 نشان می دهد که وضعیت علمی و عمومی شما در رشته انتخابی توسط وزارت آموزش و پرورش در دست بررسی است.

·         عدد 5 نشانگر آن است که داوطلب با توجه به ضوابط عمومی گزینش در رشته‌های دانشگاه فرهنگیان ودانشگاه تربیت معلم شهید رجایی امتیاز لازم را کسب نکرده و در اولویت جذب قرار نگرفته است این داوطلبان حداکثر تا تاریخ 20 آبان ماه فرصت دارند تا درخواست بررسی مجدد پرونده را به هسته گزینش آموزش و پرورش استان سکونت خود ارائه کنند.(به درخواست هایی که پس از تاریخ فوق ارسال شود ترتیب اثر داده نمی شود).

·         عدد 7 به معنی عدم کسب حد نصاب امتیاز در مصاحبه تخصصی و یا عدم احراز شرایط (سن ، معدل ، ویژگی های جسمانی ، و غیبت در مصاحبه ) می باشد.

·         عدد 8 به معنی قبولی در رشته های چندگروهی تک ظرفیتی دانشگاه فرهنگیان ویژه داوطلبان آزاد یا تربیت معلم سابق است  که در آن رشته ها پذیرش از گروه آزمایشی که داوطلب آن دارای نمره کل بیشتری بوده است صورت گرفته یا اینکه داوطلب ضوابط انتخاب این رشته را نداشته است.

·         عدد 9 به این معنی است که وضعیت علمی و عمومی شما در یکی از دانشگاه های شاهد، دانشگاه بقیه الله(عج) ، دکتری پیوسته بیو تکنولوژی، بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبایی، غیرانتفاعی رفاه و علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری دردست بررسی است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">