تدریس خصوصی ریاضیات و دروس تخصصی مهندسی توسط دکتر رضا عباسی

تدریس خصوصی ریاضیات و دروس تخصصی مهندسی توسط دکتر رضا عباسی
گروه مدرسین پایتخت
مدیریت دکتر رضا عباسی
09906166383
tadriss.ir
کانال تلگرام:
https://t.me/riazi_abbasi
ویدئوهای آموزش رایگان:
https://www.namasha.com/tadriss

تدریس ریاضیات کنکور کارشناسی ارشد
تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک کلیه مقاطع
کلاس های آمادگی کنکور سراسری
کلاس های آمادگی دبیرستان نمونه دولتی
کلاس های آمادگی جهت امتحانات دانشگاه
کلاس های آمادگی جهت امتحانات مدارس

ریاضیات کنکور کاردانی کلیه رشته ها
ریاضیات کنکورکاردانی به کارشناسی
ریاضیات کنکور سراسری ریاضی
ریاضیات کنکور سراسری تجربی
ریاضیات کنکور سراسری انسانی

انجام پروژه های دانشگاهی
دروس تخصصی رشته مهندسی مکانیک
دروس تخصصی رشته مهندسی برق
دروس تخصصی رشته مهندسی عمران
ریاضی عمومی یک
ریاضی عمومی دو
معادلات دیفرانسیل
محاسبات عددی
ریاضیات مهندسی
فیزیک یک
ترمودینامیک
انتقال حرارت
سیالات
دینامیک
استاتیک (ایستایی)
ارتعاشات مکانیکی
مقاومت مصالح
تهویه مطبوع
بایگانی
نویسندگان

   تعداد زیادی از دانش آموزان معتقدند آن قدر که برای مطالعه وقت می گذارند در کنکور نتیجه نمی گیرند  و در واقع راندمان مطالعه ی کنکوری آنها بسیار پایین است.یادتان باشد از هم اکنون 

باید کم کم شرایط کنکور را برای خودتان ایجاد کنید مثلا اگر در هنگام درس خواندن عادت به دراز کشیدن و یا به اصطلاح لم دادن دارید، اگر برگه ی چک نویس زیادی استفاده می کنید و یا به مطالعه با لباس رسمی و کفش و بدون زمزمه عادت ندارید از الان باید در جهت اصلاح این عادات در جهت  کاهش نیافتن بازدهی در کنکور قدم بردارید. در اینجا بعضی از مهم ترین عادت های غلط مطالعه را نام می بریم:

1)راه رفتن در حین مطالعه:

تحقیقات نشان می دهد بخشی از فعالیت های ذهنی،هنگام راه رفتن صرف حفظ تعادل،عدم برخورد با اجسام،دور زدن و ... می شود.پس بخشی از توان مغز برای یادگیری از دست می رود.در ضمن میزان تمرکز نیز کاهش می یابدچون چشم ها علاوه بر صفحه ی کتاب فضای اطراف را نیز باید ببیند.

2)لم دادن یا دراز کشیدن در حین مطالعه:

از نظر پزشکی سیستم گردش خون هنگام نشستن پشت میز بهترین حالت خون رسانی به مغز را انجام می دهد،هر حالت دیگری این خون رسانی و تغذیه مغز را کاهش میدهد.یکی از بدترین حالت ها برای مطالعه لم دادن یا دراز کشیدن است.وقتی دراز می کشید فشار خون کاهش می یابدو خون رسانی مغز کامل انجام نمی گیردو به همین دلیل سریعا احساس خستگی و خواب آلودگی می کنید.

3)بلند شدن از پشت میز در پارت مطالعاتی:

این کار باعث از بین رفتن تمرکزی که در حال مطالعه دارید می شود وبرگشت به پشت میز ،شروع مطالعه و ایجاد تمرکز لازم حداقل 10 دقیقه زمان لازم دارد و این باعث کاهش ساعت مفید مطالعاتی شما خواهد شد.

4)بلند درس خواندن:

در این حالت میزان مصرف انرژی به شدت افزایش می یابد و دانش آموز در کمتر از 30 تا 40 دقیقه خسته شده و بازده مطالعه اش پایین می آید.

5)گوش کردن به موسیقی در حین مطالعه:

طبق تحقیقات گوش دادن به هر نوع موسیقی 50%کارآیی مغز را به خود اختصاص   می دهد بنابراین راندمان مطالعه به شدت کاهش می یابد.

6)دیدن فیلم و سریال در بین ساعت های مطالعاتی:

طبق تحقیقات یک ساعت تماشای تلویزیون تقریبا به اندازه 3 ساعت مطالعه شما را خسته می کند.در ضمن پس از یک ساعت تماشای تلویزیون تا حدود 1.5 ساعت میزان تمرکز ذهن برای یادگیری پایین است.پس تماشای تلویزیون به عنوان استراحت بین ساعات مطالعه کاملا نادرست است.

 

یه حرف کوتاه برای تو:

 

چند روز بیشتر تا عید نوروز نمونده،سال نوت پیشاپیش مبارک قهرمان....آره قهرمان ....چرا تعجب کردی؟

تو اگه تا اینجای راهو محکم و پر انرژی اومدی جلو که یه قهرمانی و اگه نه.....

یادت باشه شروع سال جدید یه فرصته برای ایجاد عادت های جدیدو برای تبدیل شدن به یه فرد جدید ...پس اجازه دارم از همین الان قهرمان صدات کنم...

قهرمان!

نوروز رو امسال یه هدیه در نظر بگیر از طرف خدا برای شروع یه زندگی تحصیلی جدید و اگه فکر می کنی برای ترک کردن عادت های غلط مطالعاتیت توی یه مدت کوتاه و تبدیل شدن به یه دانش آموز حرفه ای تو همین سال نو ،نیاز به کمک داری،پانسیون  عیدانه بارسا برای کمک به تو،برای داشتن 10 روز حرفه ای و در عین حال دوست داشتنی و خاطره انگیز آمادست و منتظر نگاه گرمت.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">